رنگ آمیزی بدنه های شهری (نقاشی دیواری) ریل وی توسط شهرداری مسجدسلیمان انجام شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان، در راستای زیباسازی دیوارهای قدیمی در سطح شهر و پاکسازی آلودگی‌های بصری پوسترهای انتخاباتی، عملیات بهسازی دیوارهای فرسوده  واجرای نقاشی دیواری در دیوار کناری منطقه ریل وی قبل از میدان باشگاه مرکزی، توسط انجمن های مردم نهاد و با نظارت کارشناسان معاونت امور زیربنایی شهرداری اجرا گردید. دکتر […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان، در راستای زیباسازی دیوارهای قدیمی در سطح شهر و پاکسازی آلودگی‌های بصری پوسترهای انتخاباتی، عملیات بهسازی دیوارهای فرسوده  واجرای نقاشی دیواری در دیوار کناری منطقه ریل وی قبل از میدان باشگاه مرکزی، توسط انجمن های مردم نهاد و با نظارت کارشناسان معاونت امور زیربنایی شهرداری اجرا گردید.

دکتر نوید شعبانی شهردار مسجدسلیمان در ابن زمینه با اشاره به اهمیت توجه به مقوله زیباسازی شهری اظهار داشت: دیوار نگاری های سطح شهر مسجدسلیمان از مدت ها بود که فرسوده شده بود و نیاز به بهسازی و طراحی مجدد داشت که در این راستا عملیات بهسازی و طراحی بدنه دیوار شهری در محور ریل وی، توسط انجمن های مردم نهاد و با نظارت کارشناسان معاونت امور زیربنایی شهرداری به مرحله اجرا گذاشته شد.

وی با اشاره به وجود برخی دیوارهای قدیمی بد منظر در معابر شهری و لزوم ساماندهی و زیباسازی این دیوارها اذعان داشت: شهرداری مسجدسلیمان با توجه به شناسایی این نقاط درنظر دارد اکثر این دیوارهای بد منظر، تا آغاز سال جدید، نقاشی و زیباسازی شوند.

به گفته این مقام مسئول، هدف از اجرای نقاشی بر روی دیوارهای شهر مسجدسلیمان، زیباسازی شهری، جلوگیری از فعالیت‌های دیوارنویسی غیرمجاز و همچنین پاکسازی دیوارنویسی‌های قبلی بوده است.

شهردار مسجدسلیمان در خاتمه افزود: نقاشی روی دیوارهای شهر علاوه بر جلوه بخشیدن به سیمای بصری شهر، از تکرار و یکنواختی محیط برای شهروندان جلوگیری می نماید و شادابی و جذابیت را در پی خواهد داشت.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.