دیدار پیشکسوتان ورزش شهرستان با شهردار مسجدسلیمان

دیدار صمیمانه پیشکسوتان ورزش شهرستان، با شهام سلیمانی شهردار مسجدسلیمان که صبح روز یکشنبه صورت گرفت. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی شهرداری مسجدسلیمان : در این روز امیدوار جمالپور سرپرست اداره ورزش و جوانان، ابراهیم جعفری شهنی رئیس بنیاد مسکن ، محمود احمدی رئیس هیئت فوتبال، فانوسی پیشکسوت فوتبال، دیدار شهنی مالک باشگاه […]

دیدار صمیمانه پیشکسوتان ورزش شهرستان، با شهام سلیمانی شهردار مسجدسلیمان که صبح روز یکشنبه صورت گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی شهرداری مسجدسلیمان : در این روز امیدوار جمالپور سرپرست اداره ورزش و جوانان، ابراهیم جعفری شهنی رئیس بنیاد مسکن ، محمود احمدی رئیس هیئت فوتبال، فانوسی پیشکسوت فوتبال، دیدار شهنی مالک باشگاه آزادگان، فرهود شهنی منصوری مشاور در امور جوانان اداره ورزش و جوانان حضور داشتند، محور این جلسه بیان بررسی و مشکلات ورزش شهرستان مسجدسلیمان مطرح گردید.

در این جلسه شهام سلیمانی ضمن خوش آمد گویی در ابتدا اظهار داشت: مسجدسلیمان یکی از شهرهای مهم کشور است، که استعدادهای فوق العاده زیادی چه در زمینه ورزشی، سیاسی، اقتصادی دارا می باشد، واقعا این شکوفایی منحصر به فرد است.

وی افزود: امیدوارم این استعدادها به رشد و شکوفایی خودشان برسند، و بتوانیم به آنها افتخار کنیم، و از اینکه تشریف آوردید و مشکلات ورزش را مطرح کردید از همه شما سپاسگزارم.

شهرداری مسجدسلیمان با ابراز امیدواری در این زمینه افزود: من به نوبه خودم این را میتوانم قول بدهم که هر چه تلاش در زمینه های مختلف کمک به جامعه ورزش شهرمان باشد، و هر آنچه که در توان داشته باشیم انجام خواهیم داد.

سلیمانی در پایان اذهان داشت: امیدواریم با ادامه تشکیل این جلسات، بتوانیم خروجی خوبی داشته باشیم، یعنی فقط بسنده نکنیم به صحبت های گذشته خودمان، و گذشته هایمان هر چیز بود گذشته، و اگر همکاری در ورزش تداوم داشته باشد باعث روحیه بخشی، و مبارزه با مفاسد خواهد شد، و امیدوارم همه دستگاه‌های اجرایی در تمام زمینه ها یار و یاور ورزش، و جوانان ورزشکار شهرمان باشند.