دیدار شهردار مسجدسلیمان با خانواده شهید والامقام روزعلی ایزدیان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان، پیمان مولایی شهردار مسجدسلیمان، به منظور تکریم و احترام به خانواده معزز شهدا و ایثارگران سرافراز هشت سال دفاع مقدس، با خانواده معظم شهید روزعلی ایزدیان دیداری به عمل آوردند. در این روز شهردار مسجدسلیمان ضمن حضور در خانه شهید روزعلی ایزدیان از خانواده شهید والا مقام تجلیل […]


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان، پیمان مولایی شهردار مسجدسلیمان، به منظور تکریم و احترام به خانواده معزز شهدا و ایثارگران سرافراز هشت سال دفاع مقدس، با خانواده معظم شهید روزعلی ایزدیان دیداری به عمل آوردند.

در این روز شهردار مسجدسلیمان ضمن حضور در خانه شهید روزعلی ایزدیان از خانواده شهید والا مقام تجلیل و تقدیر به عمل آوردند.

پیمان مولایی، تکریم به خانواده های معظم شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، توجه به معنویات، ارزش ها و باورهای دینی را از اهداف این دیدارها برشمرد و اظهار داشت: پیشرفت و سربلندی ایران‌ اسلامی در عرصه‌های مختلف، مدیون خون شهداست و گرامیداشت یاد و خاطره از جان‌گذشتگی‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان اسلام و پاسداشت اهداف آنان وظیفه و تکلیف آحاد مردم و به‌ ویژه مسئولان می باشد.