دیدار سرپرست شهرداری و عضو شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان به همراه مدیر انجمن همیاران محیط زیست از مادر سبز شهرستان+ تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی شهرداری مسجدسلیمان، طی دیداری توسط علی هزارسی سرپرست شهرداری، وحید زمانی حموله عضو شورای اسلامی شهر به همراه هوشنگ عالی نسب مدیر انجمن همیاران محیط زیست از مادر سبز شهرستان دیداری را به عمل آوردند. فاطمه رفیعی که توانسته با پرورش و نگهداری بیش از هزار نهال در […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی شهرداری مسجدسلیمان، طی دیداری توسط علی هزارسی سرپرست شهرداری، وحید زمانی حموله عضو شورای اسلامی شهر به همراه هوشنگ عالی نسب مدیر انجمن همیاران محیط زیست از مادر سبز شهرستان دیداری را به عمل آوردند.

فاطمه رفیعی که توانسته با پرورش و نگهداری بیش از هزار نهال در محل سکونت خود به بانوی سبز شهرستان لقب بگیرد، و نهال های تولیدی را تاکنون به اداره حفاظت محیط زیست و انجمنهای مردم نهاد اهدا نماید.

در اینروز علی هزارسی و وحید زمانی از تلاشهای این بانوی گرانقدر تقدیر نمودند، و در ادامه از محل بوستان محله ای کودک که توسط وی احیاء گردیده بود بازدید میدانی به عمل آوردند.

در پایان خانم رفیعی به رسم یادبود از نهال های تولیدی خود، به علی هزارسی و وحید زمانی اهداء نمود.