دعوت شهردار مسجدسلیمان از شهروندان برای حضور پر شور در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان، دکتر نوید شعبانی شهردار مسجدسلیمان با صدور پیامی از شهروندان برای حضور پرشور و گسترده درانتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی دعوت به عمل آورد. در متن پیام شهردار مسجدسلیمان آمده است: دوم اسفند ماه بار دیگر مردم ایران اسلامی برای شرکت در انتخابات پای صندوق‌های رای خواهند […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان، دکتر نوید شعبانی شهردار مسجدسلیمان با صدور پیامی از شهروندان برای حضور پرشور و گسترده درانتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی دعوت به عمل آورد.

در متن پیام شهردار مسجدسلیمان آمده است: دوم اسفند ماه بار دیگر مردم ایران اسلامی برای شرکت در انتخابات پای صندوق‌های رای خواهند رفت، و با حضور پرشور و مثال ‌زدنی خود در چهل و یکمین سال بهار انقلاب اسلامی برگ زرین دیگری را در کارنامه نظام مقدس اسلامی به ثبت خواهند رساند.

وی افزود: شهروندان ولایتمدار، بابصیرت و همیشه در صحنه شهر مسجدسلیمان در تکمیل حرکت پرشکوه خود در راهپیمایی یوم ‌الله ۲۲ بهمن، بار دیگر با انتخابی آگاهانه سکان هدایت و تاثیرگذار شهر را به دست صالحان و نیکان می ‌سپارند، و در این مسیر با انتخاب افراد اصلح در تعیین سرنوشت خود همانند همیشه بصورت پرشور مشارکت خواهند داشت.

ایشان ادامه داد: دراین دوره ازانتخابات با وجود توطئه های دشمنان اسلام، ملت بصیر ایران اسلامی با تکیه بر آرمان‌های بنیانگذار انقلاب اسلامی و بهره‌مندی از منویات رهبر معظم انقلاب حضرت آیت‌ الله العظمی خامنه ‌ای نقشه‌ های شوم دشمنان انقلاب را نقش برآب کرده، و بار دیگر به دنیا ثابت می‌ کنند که در مسیر دفاع از نظام اسلامی و پیروی از رهبری ثابت قدم هستند.

وی در خاتمه تصریح کرد: بدین وسیله مدیریت شهری مسجدسلیمان از تمامی مردم آگاه، فهیم و همیشه در صحنه شهر مسجدسلیمان دعوت می‌کند تا با حضور پرشور و شعور خود در انتخابات دوم اسفندماه مجلس شورای اسلامی، تجدید میثاقی با آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی، مقام معظم رهبری و شهدای گران‌قدر انقلاب داشته باشند، تا تجلی همدلی و هم‌زبانی مردم این سرزمین عینیتی دوباره یابد.

نوید شعبانی
شهردار مسجدسلیمان
یکم اسفندماه۹۸