حضور در محلات با هدف چاره اندیشی برای رفع مشکلات ؛ بازدید شهردار مسجدسلیمان و اعضای شورای شهر از منطقه هشت بنگله

شهردار مسجدسلیمان در ادامه بازدیدهای میدانی خود ، اینبار با حضور در منطقه هشت بنگله به بررسی مشکلات و نیازهای این منطقه پرداخت. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان به نقل از روابط عمومی، دکتر شعبانی بهمراه تنی چند از معاونین و اعضای شورای شهر با حضور در هشت بنگله از مناطق فاز دو […]

شهردار مسجدسلیمان در ادامه بازدیدهای میدانی خود ، اینبار با حضور در منطقه هشت بنگله به بررسی مشکلات و نیازهای این منطقه پرداخت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان به نقل از روابط عمومی، دکتر شعبانی بهمراه تنی چند از معاونین و اعضای شورای شهر با حضور در هشت بنگله از مناطق فاز دو و مال موری بازدید کرد.

در این مناطق نیاز به بوستان محلی جهت اوقات‌ فراغت اهالی ، آسفالت خیابانها و احداث کانال آبهای سطحی بیشترین خواسته مردم از شهردار مسجدسلیمان بود.

شهردار شعبانی در گفتگو با‌ اهالی این مناطق ابراز امیدواری کرد؛ با تامین قیر بزودی آسفالت تعدادی از محلات سطح شهر آغاز خواهد شد.

وی افزود  : شهرداری بزودی نسبت به احیاء بوستان های محلی این مناطق اقدام خواهد کرد.

همچنین به پیشنهاد ساکنین سه راه کمیته امداد ، شهردار مسجدسلیمان از این منطقه هم بازدید بعمل آورد. فاضلاب روباز جاری در این‌ منطقه محیط زیست مردم را بشدت تهدید میکند و باعث بوجود آمدن جنگلی از نی زار و محل تجمع جانوران خطرناک و حشرات موذی شده است.موضوع پرتکراری که در سایر محلات هم دغدغه اصلی مردم شهر مسجدسلیمان است.

آنها خواستار احداث کانال فاضلاب و نصب درپوش بتنی بر روی آن شدند.دکتر شعبانی با ابراز گله مندی از شرایط نابسامان و اسفبار فاضلاب در نقاط مختلف شهر مسجدسلیمان و نارضایتی از بلاتکلیف بودن وضعیت فاضلاب گفت : تلاش خواهیم کرد  تا در حد توانمان خدماتی در این بخش ارائه کنیم اگر چه همه میدانیم شهرداری متولی فاضلاب نیست.