جلوگیری از ساخت و‌ سازهای غیر مجاز توسط اجرائیات شهرداری مسجدسلیمان‌ ادامه دارد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان‌، شهام سلیمانی شهردار مسجدسلیمان درگفتگو با خبرنگار ما عنوان کرد: با توجه به اینکه کلیه ساخت و سازها می بایست براساس نقشه جامع شهر و اسناد بالادستی باشند، لذا هر گونه ساخت و ساز غیر مجاز توسط واحد اجرائیات شهرداری جلوگیری خواهدشد. وی در ادامه با اعلام اینکه […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان‌، شهام سلیمانی شهردار مسجدسلیمان درگفتگو با خبرنگار ما عنوان کرد: با توجه به اینکه کلیه ساخت و سازها می بایست براساس نقشه جامع شهر و اسناد بالادستی باشند، لذا هر گونه ساخت و ساز غیر مجاز توسط واحد اجرائیات شهرداری جلوگیری خواهدشد.

وی در ادامه با اعلام اینکه در تحلیل ۳۹ روز عملکرد واحد اجرائیات که توسط مشاور برنامه ریزی صورت گرفته اظهار داشت: ۱۰۹ مورد سرکشی و جلوگیری از ساخت وساز غیر مجاز وجود داشته، و از روند این تعداد هیچگونه سند یا مدرکی برای قانونی بودن این املاک وجود نداشته است.

وی همچنین افزود: در این تحلیل صورت گرفته شده ۱۶ مورد جمع آوری بنرها و پلاکاردهای ترحیم وجود داشته، که با توجه به این رسم غلط نصب بنر در میادین اصلی شهر از همه شهروندان تقاضا می گردد در مکان های مجاز اقدام به نصب بنر و یا پلارکارد خود کنند تا چهره و منظر شهری حفظ گردد.

شهام سلیمانی شهردار مسجدسلیمان تصریح کرد: یکی از دغدغه های شهرداری، جمع آوری کسب و کارهای غیر مجاز است، که در این بازه تحلیلی ۵۲ مورد کسب و کار غیر مجاز نیز جمع آوری شده، و در صدد ساماندهی کسب و کارها درمکان مناسبی می باشیم.

این مقام مسئول در پایان به این نکته اشاره کرد که ۱۴ مورد حفاری غیر مجاز توسط واحد اجرائیات این شهرداری جلوگیری گردیده است.