جلسه مشترک شهردار مسجدسلیمان با مدیر خیریه زنده یاد احمد رضایی برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان، جلسه مشترک پیمان مولایی شهردارمسجدسلیمان و مدیریت خیریه زنده یاد احمد رضایی و با حضور جمعی ازدست اندرکاران دو نهاد مذکور برگزار شد. در این جلسه شهردار مسجدسلیمان با تشریح وضعیت شهرداری و مشکلات موجود در خصوص برنامه های پیش رو برای عمران و توسعه مسجدسلیمان، و نیز […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان، جلسه مشترک پیمان مولایی شهردارمسجدسلیمان و مدیریت خیریه زنده یاد احمد رضایی و با حضور جمعی ازدست اندرکاران دو نهاد مذکور برگزار شد.

در این جلسه شهردار مسجدسلیمان با تشریح وضعیت شهرداری و مشکلات موجود در خصوص برنامه های پیش رو برای عمران و توسعه مسجدسلیمان، و نیز شروع فعالیتهای مختلف مورد انتظار مردم مطالبی را بیان کردند.

در ادامه محمدرضا مکوندی مدیر خیریه زنده یاد احمد رضایی گفت: مردم توقعات بحق فراوانی از شهرداری در ایفای وظایف سازمانی دارند که با انتصاب آقای مولایی از مدیران کاردان و با سابقه امید می رود شهرداری درجلب رضایت مردم، با تسریع در فعالیت های عمرانی و حوزه خدمات شهرداری و جذب سرمایه گذاری شهری در ایجاد و گسترش مبلمان شهری موفق گردد.

در ادامه این جلسه که با حضور منصورنیا رییس کمیته امداد همراه بود، راههای مختلف توسعه فعالیتها درحوزه خدمات اجتماعی و محرومیت زدایی بررسی شد.

.