جشن ولادت حضرت علی (ع) و روز پدر با همکاری شهرداری مسجدسلیمان انجام شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان، به مناسبت ولادت با سعادت مولای متقیان امام علی (ع) و روز پدر، جشن بزرگی در محل تپه شهدای گمنام بی‌بیان با حضور جمعی از مسئولین ادارات و استقبال پر شور شهروندان و مهمانان نوروزی در این شهرستان برگزار گردید. در ابتدای این مراسم حجت السلام والمسلمین علی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان، به مناسبت ولادت با سعادت مولای متقیان امام علی (ع) و روز پدر، جشن بزرگی در محل تپه شهدای گمنام بی‌بیان با حضور جمعی از مسئولین ادارات و استقبال پر شور شهروندان و مهمانان نوروزی در این شهرستان برگزار گردید.

در ابتدای این مراسم حجت السلام والمسلمین علی نژاد، مسئول تربیت و آموزش سپاه ناحیه مسجدسلیمان ضمن خوش آمد گویی و تبریک روز پدر و سخنانی در باب فضایل معنوی این روز در بین مسلمانان و همچنین در خصوص نامگذاری سال ۹۷ بنابر دستور مقام معظم رهبری، مبنی بر حمایت از کالای ایرانی تاکید نمودند.

بنابر همین گزارش این برنامه با همکاری مشترک معاونت فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری، سازمان برق، مسجد امام رضا (ع)، پایگاه شهید چمران، مسجد امام حسین (ع) و پایگاه شهید زمان محمودی برنامه‌ ریزی و تدارک گردیده بود.

گفتنی است در‌ شامگاه دیروز هنرمندان مطرح موسیقی و نمایش مسجدسلیمان به همراه آیتم های مختلف شعرخوانی مرشد زورخانه پوریای ولی، نمایش طنز کلامی، نمایش آئینی حاجی فیروز و بابا نوروز، مسابقات کودکان و بزرگسالان به هنرنمایی پرداختند.