به مناسبت گرامیداشت هفتم مهرماه روز ایمنی و آتش‌نشانی برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مسجدسلیمان ؛ به مناسبت گرامیداشت هفتم مهرماه روز ایمنی و آتش‌نشانی، رژه ناوگان خودرویی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مسجدسلیمان با همکاری پلیس راهور، سازمان هلال احمر، اداره منابع طبیعی و شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان صبح امروز برگزار شد. جبار کریمی سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات […]

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مسجدسلیمان ؛ به مناسبت گرامیداشت هفتم مهرماه روز ایمنی و آتش‌نشانی، رژه ناوگان خودرویی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مسجدسلیمان با همکاری پلیس راهور، سازمان هلال احمر، اداره منابع طبیعی و شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان صبح امروز برگزار شد.

جبار کریمی سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مسجدسلیمان ضمن تبریک این روز به نیروهای تلاشگر سازمان آتش نشانی تصریح کرد: در حال حاضر ۳ ایستگاه عملیاتی فعال، تعداد ۵۵ نفر نیروی امدادی و عملیاتی در غالب سازمان آتش‌نشانی شهرداری به صورت شبانه‌روزی آماده خدمت رسانی به شهروندان مسجدسلیمان می باشند.

وی با اشاره به آمار تماس های دریافتی افزود: طبق اعلام مرکز کنترل و فرماندهی عملیات ۱۲۵ روزانه حدود ۳۰ تماس دریافتی از شهروندان داشته که گروه‌های عملیاتی امداد و نجات سازمان با تمام امکاناتی که در اختیار دارند با سرعت عمل لازم در محل حادثه جهت رفع خطرات و مهار آتش‌سوزی حضور پیدا می کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد : با توجه به پیش رو بودن فصل سرما و افزایش استفاده شهروندان از لوازم گرمایشی ، برای داشتن زمستانی گرم و دلنشین به منظور پیشگیری از خطرات ناشی از مسمومیت با گاز مونواکسیدکربن در روزهای سرد سال استفاده از وسایل گرمایشی استاندارد، اطمینان از مکش کامل و مناسب لوله‌های بخاری، بازبینی صحت کار وسایل گرمایشی و باز بودن مسیر دودکش توصیه می‌شود.