بررسی مشکلات شهرک ولیعصر و شنیدن گلایه ها و درد دل اهالی در بازدید شهردار مسجدسلیمان از این مجموعه مسکونی

    شهردار مسجدسلیمان با حضور در شهرک ولیعصر از نزدیک در جریان کمبودها و مشکلات این شهرک قرار گرفت.     به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان به نقل از روابط عمومی ، دکتر شعبانی در بازدید چند ساعته از این شهرک پای درد ودل اهالی نشست و به گلایه ها و خواسته […]

 

 

شهردار مسجدسلیمان با حضور در شهرک ولیعصر از نزدیک در جریان کمبودها و مشکلات این شهرک قرار گرفت.

 

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان به نقل از روابط عمومی ، دکتر شعبانی در بازدید چند ساعته از این شهرک پای درد ودل اهالی نشست و به گلایه ها و خواسته های آنان گوش داد.

 

آسفالت، جدول کاری معابر و‌خیابانها ، جلوگیری از قطع درختان ، ساماندهی انشعابات فضای سبز ، هَرَس درختان ، تسریع در تعیین تکلیف و نصب پُل عابر پیاده جهت تردد اهالی ، جمع آوری به موقع زباله ها ، جلوگیری از هدر رفت آبهای فضای سبز و نیاز به یک دستگاه اتوبوس خط واحد ، از خواسته ها و مطالبات مطرح شده اهالی شهرک ولیعصر در دیدار با دکتر شعبانی و جمعی از معاونین ایشان بود.

 

شهردار مسجدسلیمان گفت : جهت رفع مشکلات و برطرف نمودن گلایه ها و دغدغه های اهالی شهرک ولیعصر از هیچ کوششی فروگذار نخواهد کرد.

 

به پیشنهاد شهردار چند تن از افراد معتمد به نمایندگی از اهالی این شهرک با معاونین شهرداری در ارتباط و پیگیر مرتفع نمودن مشکلات خواهند بود.

 

دکتر شعبانی همچنین ضمن بازدید از مسجد در حال احداث شهرک ولیعصر ، برای سرعت بخشیدن به ساخت این مکان فرهنگی دستوراتی برای معاونین شهردار صادر کرد.