برای اولین بار در مسجدسلیمان: عملیات لایروبی دره ها و مسیل های شهر، توسط شهرداری مسجدسلیمان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان، شهام سلیمانی شهردار مسجدسلیمان خبر از لایروبی دره ها و مسیل های سطح شهر مسجد سلیمان داد و گفت: این عملیات برای اولین بار در شهر مسجدسلیمان با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال صورت گرفته، که با این روند شاهد رضایت مندی عموم ساکنین در اطراف این […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان، شهام سلیمانی شهردار مسجدسلیمان خبر از لایروبی دره ها و مسیل های سطح شهر مسجد سلیمان داد و گفت: این عملیات برای اولین بار در شهر مسجدسلیمان با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال صورت گرفته، که با این روند شاهد رضایت مندی عموم ساکنین در اطراف این نقاط می باشیم.

وی ادامه داد و افزود: عملیات اجرایی فوق با هدف جلوگیری از بروز حوادث غیر مترقبه و جاری شدن سیل، با انجام بازدید روزانه توسط کارشناسان معاونت امور زیر بنایی، از مناطق دچار آسیب‌دیده و به منظور رفع آبگرفتگی منازل مسکونی در اطراف دره ها، عملیات پاکسازی آبروهای آنها انجام گردیده است.

وی با اشاره به این نقاط بیان کرد: مسیل های دره هشت بنگله، باشگاه مرکزی، دره اشکفت، مالکربم، پل سینا….. در طی چند روز گذشته لایروبی و پاکسازی شده، که میتوان به جرات گفت یکی از خدمات صادقانه شهرداری در فصل بارندگی های اخیر به مرحله اجرا گذاشته شده است.

وی اذغان داشت: با جمع آوری رسوبات و ضایعات از مسیرها، ظرفیت خروجی افزایش یافته، و آماده بارش های احتمالی است، و در همین رابطه از شهروندان محترم می خواهیم در حفظ بهداشت و جلوگیری از ریختن زباله در مسیر کانال ها جوی ها جلوگیری به عمل آورند.

این مقام مسئول در خاتمه تصریح کرد: از مشکلات در فصل بارندگی آب گرفتگی معابر بوده، که گاها موجب اختلال در رفت و آمد و معضلات شهری و همچنین شهروندان گردیده ، و منجر به راه افتادن سیلاب می شود و بر همین اساس نگهداری اراضی کوچه های عمومی، پیاده روها، بستر رودخانه ها در محدوده شهر که مورد استفاده عموم است بر عهده مدیریت شهرداری می باشد.