بازدید شهردار و نماینده مردم در مجلس مجلس شورای اسلامی از پروژه های شهرداری مسجدسلیمان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان، شهام سلیمانی شهردار و علی عسکر ظاهری نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، معاونت خدمات شهری و معاونت امور زیر بنایی شهرداری، همراه با جمعی از مسئولین ادارات، بازدید میدانی از پروژه های عمرانی شهرداری به عمل آوردند. بر اساس این گزارش در اینروز، به منظور روند میزان […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان، شهام سلیمانی شهردار و علی عسکر ظاهری نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، معاونت خدمات شهری و معاونت امور زیر بنایی شهرداری، همراه با جمعی از مسئولین ادارات، بازدید میدانی از پروژه های عمرانی شهرداری به عمل آوردند.

بر اساس این گزارش در اینروز، به منظور روند میزان پیشرفت فیزیکی، نحوی اجرای آنها، مشکلات پروژه ها و نیز راهکارهای ضروری مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.

گفتنی است از مهمترین پروژه‌های در دست اقدام شهرداری مسجدسلیمان می‌توان به احداث بوستان محله ای نمره ۲، محوطه سازی و بهسازی ساخت مقبره شهدای گمنام بی بیان، تعریض و تسطیح خیابان اصلی سه راهی سالور، آغاز بکار پارک ۵۰ هکتاری گردشگری تمبی، ساختمان آتش نشانی بی بیان و چندین پروژه عمرانی دیگر در سال جاری اشاره نمود.