انتصابات جدید در شهرداری مرکزی مسجدسلیمان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان طی ابلاغی توسط مهندس قاسمی شهردار مسجدسلیمان محمد زراسوندی علی پور به سمت سرپرست اداری و مالی شهرداری مسجدسلیمان منصوب گردید . در بخشی از شرح وظایف ایشان مسئولیت ساماندهی نیروی انسانی ، نظم و انظباط اداری ، مالی ، درآمدهای شهرداری و پاسخگویی به مراجعین و ایجاد […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان طی ابلاغی توسط مهندس قاسمی شهردار مسجدسلیمان محمد زراسوندی علی پور به سمت سرپرست اداری و مالی شهرداری مسجدسلیمان منصوب گردید .

در بخشی از شرح وظایف ایشان مسئولیت ساماندهی نیروی انسانی ، نظم و انظباط اداری ، مالی ، درآمدهای شهرداری و پاسخگویی به مراجعین و ایجاد تعامل و هماهنگی بین شهرداری با سایر ارگانها و ادارات جهت تسریع در خدمات رسانی به شهروندان و تحول در ساختار مجموعه سازمان شهرداری اشاره گردیده است .
شایان ذکر است نامبرده از کارکنان رسمی شهرداری و دارای تحصیلات کارشناسی ارشد مدیریت دولتی ، منتخب ۱۱۰ جوان برگزیده کشور بمناسبت سال امام علی (ع) از طرف سازمان ملی جوانان و بیش از ۱۲ سال سابقه اجرایی و مدیریتی شامل مسئولیت ادارات میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری / تعاون / صندوق مهر امام رضا (ع) شهرستان های مسجدسلیمان و اندیکا و اولین مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری مسجدسلیمان را در کارنامه خود دارد .

در احکامی جداگانه از سوی مهندس عبدالله قاسمی شهردار مسجدسلیمان سیروس عالیپور به سمت سرپرست امور مالی شهرداری منصوب گردید. پیش از این بهنام احمدپور به مدت ۱۱ سال این سمت را بر عهده داشت که به عنوان سرپرست واحد درآمد مشغول به کار گردید. همچنین رحیم ورناصری به عنوان مسئول دفتر شهردار و سرپرست روابط عمومی و محمد حاتمی رییس دفتر سابق شهردار به عنوان سرپرست سنگ شکن و کارخانه آسفالت منصوب و مشغول به کار شدند.

مهندس قاسمی ضمن تشکر و قدردانی از همکاری و زحمات این افراد در سمت های قبلی افزود: امیدوارم با اتکا به خداوند متعال این عزیزان وظایف و امور محوله را در کمال جدیت و شایستگی در انتصاب جدیدشان انجام دهند.