اقدامی دیگر از شهرداری مسجدسلیمان در جهت گسترش فضاهای شاد و پرنشاط شهری، میدان شهدای نفت هم نونوار شد

    با پیگیری شهردار مسجدسلیمان سیستم روشنایی و‌آب نمای میدان شهدای نفت ، پس از سالها راه اندازی شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان به نقل از روابط عمومی، گسترش فضاهای شاد و پر نشاط شهری با هدف ایجاد آرامش روانی میان شهروندان در دستور کار شهرداری قرار دارد. پس از نو […]

 

 

با پیگیری شهردار مسجدسلیمان سیستم روشنایی و‌آب نمای میدان شهدای نفت ، پس از سالها راه اندازی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان به نقل از روابط عمومی، گسترش فضاهای شاد و پر نشاط شهری با هدف ایجاد آرامش روانی میان شهروندان در دستور کار شهرداری قرار دارد.

پس از نو نوار شدن پارک چهار راه بهداری با پیگیری دکتر شعبانی و تلاش مجموعه فضای سبز شهرداری، میدان شهدای نفت هم پس از سالها فراموشی مورد توجه شهردار مسجدسلیمان قرار گرفت و با انجام تعمیرات اساسی و خرید تجهیزات جدید ، سیستم روشنایی و آبنمای این میدان راه اندازی گردید.

شهردار مسجدسلیمان در این ارتباط گفت : قصد داریم با نورپردازی ، راه اندازی آب نما و فواره آب ، ایجاد فضای سبز و نصب مبلمان شهری در پارکها، بوستانها و میادین شهری ، فضایی شاد و پرنشاط برای شهروندان فراهم کنیم و به آرامش روانی میان شهروندان کمک کنیم تا آنها بتوانند در اوقات فراغت شان از این فضاها بهره مند شوند.

به گفته شعبانی ، شهرداری تلاش میکند به رغم محدودیت های مالی اقداماتی در این راستا صورت دهد و در آینده باز هم شاهد احیاء فضاهای سبز شهری، پارکها ، میادین و بوستانهای محلی بیشتری خواهیم بود.