ادامه بازدید میدانی شهردار مسجدسلیمان از مناطق مختلف سطح شهر ، بررسی مشکلات و نیازهای کوی شهید صفر لرستانی( مالشنبه) در دیدار دکتر شعبانی، اعضای شورا و مردم این منطقه

    شهردار مسجدسلیمان در بازدید میدانی از کوی شهید صفر لرستانی ( مالشنبه ) از نزدیک مشکلات این منطقه را مورد بررسی قرار داد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان به نقل از روابط عمومی ، در این بازدید که امام جماعت مسجد مالشنبه ، فرمانده بسیج ادارات ، برخی اعضای شورای شهر […]

 

 

شهردار مسجدسلیمان در بازدید میدانی از کوی شهید صفر لرستانی ( مالشنبه ) از نزدیک مشکلات این منطقه را مورد بررسی قرار داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان به نقل از روابط عمومی ، در این بازدید که امام جماعت مسجد مالشنبه ، فرمانده بسیج ادارات ، برخی اعضای شورای شهر و جمعی از معاونین شهردار نیز حضور داشتند ، دکتر شعبانی در ملاقات با اهالی این منطقه به بحث و بررسی مشکلات مالشنبه پرداخت.

جدول کاری در کوچه ها‌ و خیابانها، آسفالت ، احداث بوستان محلی ، توسعه فضای سبز و احداث کانال آبهای سطحی بیشترین خواسته اهالی کوی شهید صفر لرستانی از شهردار و اعضای شورای شهر مسجدسلیمان بود.

دکتر شعبانی در این دیدار با اشاره به عزم جدی شهرداری جهت حل مشکلات و نیازهای محلات گفت : قصد داریم تا با دسته بندی مشکلات و اولویت بندی نسبت به‌ رفع آنان اقدام کنیم.

شهردار مسجدسلیمان ادامه داد: کشور به لحاظ اقتصادی در شرایط سختی قرار دارد که آثار مخرب و منفی خود را در تمام‌ سطوح نشان داده است و ما هم از این اتفاق بی نصیب نبوده ایم اما تلاش میکنیم شرایط را مدیریت کنیم‌ تا از این دوران سخت گذر نماییم.

ایشان گلایه های مردم ، مطالبات و خواسته های شهروندان را حق مُسَلَم آنها دانست و خاطر نشان کرد : شهرداری هر آنچه در توان دارد را به کار خواهد گرفت تا نیازهای محلات مختلف را با اولویت‌‌ توجه به مناطق محروم و کمتر توسعه یافته مرتفع نماید.