اتمام عملیات تعمیر، بازسازی و نصب نور پردازی پل دره اشکفت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان، در ادامه توسعه روشنایی معابر و میادین مناطق مختلف شهر مسجدسلیمان عملیات تعمیر، بازسازی و نصب نورپردازی پل منطقه دره اشکفت به مرحله اتمام رسید. شهام سلیمانی شهردار مسجدسلیمان ضمن اعلام این خبر گفت: به منظور افزایش پویایی و چشم اندازهای بصری در شب و همچنین رفاه حال […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان، در ادامه توسعه روشنایی معابر و میادین مناطق مختلف شهر مسجدسلیمان عملیات تعمیر، بازسازی و نصب نورپردازی پل منطقه دره اشکفت به مرحله اتمام رسید.

شهام سلیمانی شهردار مسجدسلیمان ضمن اعلام این خبر گفت: به منظور افزایش پویایی و چشم اندازهای بصری در شب و همچنین رفاه حال شهروندان محترم، پس از بررسی های لازم با کارشناسان معاونت خدمات شهری در خصوص رفع مشکلات جانبی این پل، عملیات بازسازی سازه فلزی، تعویض چراغهای اطراف پل، رنگ آمیزی و تعویض نورهای فنی و اصلی روشنایی زیر گذر پل اجرایی گردید.

وی در ادامه افزود: زیباسازی و بهسازی فضاهای عمومی در جهت بالا بردن نشاط و شادابی، بهداشت روانی شهروندان از اولویتهای کاری شهرداری مسجدسلیمان می باشد که امیدواریم ظرف امسال زمینه های مناسب در جهت رشد,شکوفائی و آبادانی شهر و از  همه مهمتر کاهش معضلات شهری برقرار نمائیم.