آغاز پروژه ترمیم آسفالت معابر و خیابان های سطح شهر مسجدسلیمان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان و به نقل از روابط عمومی، عبدالله قاسمی صالح بابری شهردار مسجدسلیمان از آغاز اجرای طرح پروژه ترمیم، بهسازی و لکه گیری آسفالت معابر و خیابانهای حفاری شده سطح شهر مسجدسلیمان تا قبل از فرا رسیدن ایام نوروز خبر داد. در همین رابطه طی گفتگویی با شهردار مسجدسلیمان […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان و به نقل از روابط عمومی، عبدالله قاسمی صالح بابری شهردار مسجدسلیمان از آغاز اجرای طرح پروژه ترمیم، بهسازی و لکه گیری آسفالت معابر و خیابانهای حفاری شده سطح شهر مسجدسلیمان تا قبل از فرا رسیدن ایام نوروز خبر داد.

در همین رابطه طی گفتگویی با شهردار مسجدسلیمان وی در ابتدا تصریح کرد: عملیات ترمیم، بهسازی و لکه گیری نقاط پر تردد و فرسوده آسفالت معابر و خیابانها با هدف زیباسازی معابر، از بین بردن ناهمواری‌ها جهت سهولت تردد خودروها و رفاه حال شهروندان مسجدسلیمان و همچنین رسیدن به سرانه مطلوب شهرسازی در حال اجراست، و انشاالله تا قبل از ورود میهمانان نوروزی طرح ترمیم آسفالت ادامه خواهد داشت.

وی در پایان اضافه کرد: این عملیات در نقاط نفتک از سه راهی سرکوره ها عملیاتی گردیده و محلات دیگر که توسط کارشناسان واحد عمران شناسایی شده اند از جمله نفتون، باغملی، کارونسرا، نمره یک، نمره هشت، بی بیان، کلگه و پشت برج تا قبل از پایان سال ۹۵ عملیاتی خواهد شد.