پیمان مولایی شهردار مسجدسلیمان: پیمانکاران بازوی اصلی هر سازمانی می باشند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان، در ادامه سلسله برنامه های پیمان مولایی شهردار مسجدسلیمان، به منظور پیشبرد ادامه پروزه های عمرانی در سطح شهر، جلسه ای با پیمانکاران شهرداری در دفتر شهردار مرکزی برگزار گردید. شهردار مسجدسلیمان در ابتدا ضمن تقدیر از همه پیمانکاران به خاطر زحمات چندین ساله شان، و با بیان […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان، در ادامه سلسله برنامه های پیمان مولایی شهردار مسجدسلیمان، به منظور پیشبرد ادامه پروزه های عمرانی در سطح شهر، جلسه ای با پیمانکاران شهرداری در دفتر شهردار مرکزی برگزار گردید.

شهردار مسجدسلیمان در ابتدا ضمن تقدیر از همه پیمانکاران به خاطر زحمات چندین ساله شان، و با بیان اینکه پیمانکاران بازوهای اصلی هر سازمانی می باشند گفت: هر شهرداری که بتواند خوب و اصولی کار کند و مورد رضایت مندی شهروندان واقع شود، مدیون پیمانکاران آن پروژه خواهد بود، و اینکه باعث افتخار بنده است که بین چهل مدیر عامل شرکت حضور دارم و صحبت می کنم.

وی هدف از تشکیل این جلسه را تقدیر از همه پیمانکاران شهرداری اعلام کرده، و با بیان اینکه برنامه ریزی مناسبی جهت طلبهای عقب مانده آنها از سنوات گذشته در دستور کار شهرداری قرار خواهد داد، اظهار داشت: جای تشکر دارد که وقت گذاشتید و روی پروژه های شهردای سرمایه گذاری کردید و من دست همه شما را می بوسم، و اصولا وقتی پروژه ای تعریف شود و مراحل قانونی جهت واگذاری کار به برنده مناقصه طی گردد ما نسبت به آن شرکت مربوطه متعهد شده ایم.

مولایی افزود: پیشنهاد می کنم از بین شما سه نفر را به عنوان نماینده انتخاب نمائید که به عنوان رابط و در وقت مناسب در جلسات بعدی به بررسی مشکلاتات و حتی تقسیم پول بپردازیم.

شهردار مسجدسلیمان تصریح کرد: متاسفانه یک بحثی بین شهرداران و دیگر عوامل این است، چهار پروژه تعریف شود که در سطح شهر شلوغی به وجود بیاید و بعد هزینه پروژه اجرایی با تاخیر پرداخت، و پیمانکار درگیر مشکلات خاص اداره شود، که صراحتا می گویم بنده چنین تفکری را نخواهم داشت.

وی ادامه داد: اعتباری که به حساب شهرداری واریز می گردد، شهرداری وظیفه دارد در کنار پرداخت حقوق پرسنل خود، درصدی را به پیمانکاران پرداخت نماید.

وی در پایان خاطر نشان کرد: تمام تلاشمان را انجام خواهیم داد، با برنامه ریزی و اولویت در پرداخت هزینه ها رضایت شما را به دست آوریم و هر ماه بخشی از بدهی ها پرداخت شود.