پیام تسلیت سرپرست شهرداری مسجدسلیمان به مناسبت فرا رسیدن ایام تاسوعا و عاشورای حسینی

محمد زراسوندی علی پور سرپرست شهرداری مسجدسلیمان، در پیامی فرارسیدن ایام سوگواری سالار و سرور شهیدان حضرت سیدالشهداء (ع) را به مردم مسجدسلیمان تسلیت گفت. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان، متن این پیام به شرح ذیل می باشد: تاسوعا و عاشورای حسینی، فرارسیدن حماسه پیروزی خون بر شمشیر، و تقابل حق و باطل، […]

محمد زراسوندی علی پور سرپرست شهرداری مسجدسلیمان، در پیامی فرارسیدن ایام سوگواری سالار و سرور شهیدان حضرت سیدالشهداء (ع) را به مردم مسجدسلیمان تسلیت گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان، متن این پیام به شرح ذیل می باشد:

تاسوعا و عاشورای حسینی، فرارسیدن حماسه پیروزی خون بر شمشیر، و تقابل حق و باطل، و ‌آن روز که یزیدیان قساوت و بی رحمی در وجودشان بود بر فرزندان پیامبر و اصحاب با وفایش شوریدند.

ماه عزای حسینی، ماه فداکاری و گذشت، ماه انتشار امر به معروف و نهی از منکر، ماهی که باید از آن درسهای زندگی را آموخت، و ماهی که باید واقعیت اسلام را دریافت، ماهی که باید با عزاداری و تکریم آن تاریخ همیشه زنده عاشورا را یاد آور شد، ماهی که باید تاریخ را در ورای آن یافت.

حماسه محرم و تاسوعا و عاشورا، حماسه‌ای بس بزرگ از انسانهای الهی است که اندیشه انسان مادی هیچ وقت نخواهد توانست به درک واقعی آن برسد.

حماسه عاشورای حسینی در این زمان بیش از هر زمان دیگری اهمیت خود را به عینه به منصه حضور میرساند، زمانی که حسینیان زمان همانند امام، اصحاب بزرگوارش در مظلومیت و دنیای زر و زور و تزویر فریاد اسلام سر داده‌اند تا ام القراءی امت اسلام حوادث شبیه محرم سال ۶۰ را تجربه کنند تلاش ما در بزرگداشت مراسم و سوگواری حضرت سیدالشهداء (ع) و یاران باوفایش زنده بودن نهضت حسینی و پویایی عاشورا و ماندگاری آنرا به جهانیان نشان خواهد داد و رضایت حق‌تعالی و حضرت بقیـه‌الاعظم (عج) را در بردارد.

اینجانب ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام سوگواری محرم، توفیق ‌تمامی مردم عزیز ایران، و شهروندان محترم مسجدسلیمان را در کسب فیض‌ معنوی از این ایام را مسئلت مینمایم.

محمد زراسوندی علی پور
سرپرست شهرداری مسجدسلیمان