پیام تبریک شهردار مسجدسلیمان به مناسبت عید سعید مبعث

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان، شهام سلیمانی شهردار‌ مسجدسلیمان به مناسبت فرا رسیدن عید سعید مبعث پیام تبریکی صادر نمودند.  متن پیام بدین شرح است:  سلام بر مبعث، عید آغاز رسالت ختم نبوت و ظهور ارزش ها در صحنه حیات بشریت، و سلام بر پیامبر رحمت، سفیر هدایت، حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان، شهام سلیمانی شهردار‌ مسجدسلیمان به مناسبت فرا رسیدن عید سعید مبعث پیام تبریکی صادر نمودند.

 متن پیام بدین شرح است: 

سلام بر مبعث، عید آغاز رسالت ختم نبوت و ظهور ارزش ها در صحنه حیات بشریت، و سلام بر پیامبر رحمت، سفیر هدایت، حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی (ص) که بعثتش آغاز و جلوه ای زیبا از حکومت صالحان و ظهور ارزشها در صحنه حیات بشریت بود ونویدی برای مظلومان و ستمدیدگان.

اینجانب فرارسیدن عید سعید مبعث، که یادآور تجلی نور الهی بر وجود منور سید کائنات، حضرت محمد مصطفی(ص) است را به همه مسلمانان و پیروان راستین نبوت در سر تا سر جهان به ویژه مردم شریف و متدین شهر مسجدسلیمان تبریک عرض نموده، از درگاه ایزد منان عزت، سربلندی و سرافرازی روز افزون اسلام و مسلمین را مسالت دارم. و امیدوارم با الطاف و عنایات الهی در حفظ و ترویج اندیشه های اسلام ناب محمدی(ص) ثابت قدم و استوار بمانیم. وبه یمن و برکت این روز شریف عزت، همدلی، عظمت را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

شهام سلیمانی
شهردار مسجدسلیمان