نشست همکاری مشترک شهردار مسجدسلیمان با مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی شهرداری مسجدسلیمان، به منظور برقراری توافق همکاری مشترک شرکت بهره برداری نفت و گاز، با اجرای برخی پروژه های عام المنفعه ، نشست صمیمانه ای در محل دفتر شهردار مرکزی برگزار شد. در اینروز قباد ناصری مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز با هئیت همراه در […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی شهرداری مسجدسلیمان، به منظور برقراری توافق همکاری مشترک شرکت بهره برداری نفت و گاز، با اجرای برخی پروژه های عام المنفعه ، نشست صمیمانه ای در محل دفتر شهردار مرکزی برگزار شد.

در اینروز قباد ناصری مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز با هئیت همراه در شهرداری حضور یافتند، و در خصوص برنامه های عمرانی مشترک به گفتگو پرداختند، همچنین علی هزارسی سرپرست اسبق شهرداری مسجدسلیمان در این جلسه نیز حضور داشتند.

شهام سلیمانی شهردار مسجدسلیمان ضمن خوش آمدگویی به حاضرین اظهار داشت: امیدوارم در مدت زمانی که در مسجدسلیمان حضور دارم، با یک کار تیمی منسجم و هماهنگ، بتوانیم در کنار همدیگر کارهای خوبی را انجام دهیم.

وی اضافه کرد: نیروهای نفت توانمندیهای بسیار زیادی دارند، و با توجه حسن نیتی که به وجود آمده، خرسند از این خواهم بود، بتوانیم روزهای خوبی، همراه با سربلندی در جهت پیشرفت عمران شهری داشته باشیم.

در ادامه قباد ناصری، مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان ضمن تبریک، انتصاب شهردار مسجدسلیمان عنوان کرد: عرض تبریک دارم بخاطر قبول نمودن این مسئولیت خطیری که در شهر وجود دارد، و انتظارات بسیار زیادی که همشهریان از این نهاد در حقیقت دولتی و مردمی دارند، و آرزوی موفقیت برای جنابعالی داریم.

وی اضافه کرد: ما هم در کنار شما خواهیم بود، و دوست داریم هر خدمتی و کاری که از دستمان بر بیاید، انشالله در جهت آبادانی شهر و رفع مشکلات شهری عملی نمائیم، و همسو ، همگام و همدل، بتوانیم از فرصت کمی که در اختیار همه ما مسئولین قرار گرفته، این بار امانت را صحیح و سالم به سر منزل مقصود خودش برسانیم، و اول رضایت مندی خداوند، و بعد مردم را داشته باشیم.

وی تاکید کرد: ما دوست داریم که پروژه های عام المنفعه خوبی در سطح شهر به صورت مشترک توسط شهرداری و هم شرکت نفت به یاری حق انجام شود، و شرکت نفت هم در حقیقت خودش را به نوعی موظف میداند یک سری خدمات و سرویسها به شهر و مردم ارائه نماید.

وی افزود: بالاخره قدمت اکتشاف نفت از این شهر شروع شده است، و خودش را به نوعی مدیون مردم میداند، منتها در سایه تعامل و در حقیقت همدلی، و بهترین موضوع جهت راه گشایی مسئولین جهت بهبود اوضاع خواهد بود.

وی گفت: در سالهای گذشته پولهای بسیار زیادی وارد این شهر شد، ولی متاسفانه همدلی و همسویی که می بایست بین مسئولین باشد، برقرار نبود، و در واقع کار نهادینه و منسجمی انجام نگردید، و به صورت جزیره ای و سلیقه ای روال پیش میرفت و حالت جامعیت برای شهر را در پی نداشته است، و نتوانست مشکلی از مشکلات شهری را حل و فصل نماید.

ناصری ادامه داد: من اعتقاد دارم در سایه جهادی، و اقتصاد مقاومتی میتوان خیلی از طرحها و پروژه های قابل اجرا در شهر را پیش برد، و امید به زندگی را در مردم خیلی بیشتر نمود، و این را وظیفه خودمان میدانیم که در کنار شهرداری باشیم.

شهام سلیمانی در ادامه سخنان مدیر عامل شرکت نفت اذعان داشت: امیدوارم دست به دست هم بدهیم و پا به پای هم، هرکاری که از دستمان بر می آید در این شهر انجام دهیم، و امید به زندگی و روح شادی و نشاط را به خانواده ها برگردانیم، و شهروندان الفبای بدیعات روزانه خدمات شهری را کمی احساس کنند.

وی تصریح کرد: شاید با خوب کار کردنمان، جلوی مهاجرتها از شهر مسجدسلیمان گرفته شود، و انشاالله دوستانی که بعضا به هر دلیلی مجبور شدند، شهر را ترک و مهاجرت کنند، شاید بتوانیم با کمک همه آنها ، رونقی به شهر بدهیم.

شهردار مسجدسلیمان خطاب به مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت عنوان کرد: معضلات یک شهر، فقط بحث عمرانی آن نیست، از بحث آموزش و پرورش، بهداشت، مسائل اجتماعی، ترافیک و حمل ونقل و کلیه این موضوعات میتواند آن اثرات منفی خودش را واقعا در شهر بگذارند.

وی افزود: وقتی شما یک پارک مناسب برای شهروندان نداشته باشید، که بخواهند بعدازظهر دست زن و بچه اش را بگیرد و از یک فضای سبز و محیط عمومی ساعتی را خوش باشد، و جایی وجود ندارد و در چهار دیواری خانه اثرات بدی را بر روی خانواده خواهد گذشت، و باعث نابهنجاریهای اجتماعی خواهد شد.

سلیمانی گفت: دنبال پیاده کردن ایده های جدید در شهرداری می باشم، و امیداورم فرصت کافی به وجود آید، و بیشتر متمایل به این خواهم بود که شهرداری را از یک حالت کارفرمایی ستادی قلم به دست، تبدیل کنیم به یک پایگاه و جایگاه اجرایی، یعنی هم در بحث توسعه فضای سبز، ترمیم مسائل اورژانسی کاری و اجرای پروژه ها، تولید مصالح و حتی فروش مصالح کارهای خوبی را ارائه نمائیم.

وی بیان کرد: وضعیت پیاده روهای سطح شهر بسیار اسف بار می باشد، و با توجه به اینکه در اطراف شهر معادن سنگ وجود دارد، خیلی خوب میشود اگر بتوانیم بعضا پیاده روها را کف پوش سنگی کنیم، نه به صورت سنتی و در این زمینه ماشین آلات مختص به خودش را دارا می باشد.

این مقام مسئول در پایان عنوان کرد: امیدواریم از این شیوه با توجه به معادن سنگی که در این منطقه وجود دارد استفاده بهینه صورت گیرد، و در حال حاضر این طرح با توجه به کارشناسی های فنی به عمل آمده از مسیرهای فرعی و محلات اجرا گردد، و خیابان اصلی به همان منوال گذشته به صورت روکش آسفالت گرم با کیفیت بالا اجرایی گردد.