نشست سرپرست شهرداری مسجدسلیمان با انجمن های مردم نهاد برگزار شد+ تصاویر

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان و به نقل از روابط عمومی، روز گذشته طی نشستی صمیمانه علی هزارسی سرپرست شهرداری مسجدسلیمان با انجمن های مختلف مردم نهاد(سمن ها) با حضور بهروز نجاتی رئیس اداره حفاظت و محیط زیست مسجدسلیمان در دفتر شهرداری مرکزی برگزار شد. در ابتدا ی این جلسه رئیس […]

 

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان و به نقل از روابط عمومی، روز گذشته طی نشستی صمیمانه علی هزارسی سرپرست شهرداری مسجدسلیمان با انجمن های مختلف مردم نهاد(سمن ها) با حضور بهروز نجاتی رئیس اداره حفاظت و محیط زیست مسجدسلیمان در دفتر شهرداری مرکزی برگزار شد.

در ابتدا ی این جلسه رئیس حفاظت محیط زیست و اعضای انجمنها به ابراز بیان برخی مشکلات زیست محیطی و ارائه راهکارهایی با سرپرست شهرداری به صورت پرسش و پاسخ پرداختند.

در این روز علی هزارسی سرپرست شهرداری مسجدسلیمان ضمن خوش آمدگویی و تقدیر از همه انجمنها اظهار داشت: هدف از این نشست صمیمانه بیشتر بیان مشکلات از زبان شما و کمک فکری و مشورت بوده، و با توجه به فعالیت روزانه مشکلات را از نزدیک می بینید.

هزارسی تاکید کرد: فعالیت های شما ارزشمندتر است، به لحاظ اینکه در حوزه پیشگیری کار می کنید و از منظر جامعه شناسی خود بیان می کنم، و انتظار دارم بنده را به عنوان یک عضو در جمع خود بپذیرید.

وی اضافه کرد: در مدت زمانی که به عنوان سرپرست از طرف خادمان شما انتخاب گردیدم و تا زمان آمدن آقای سید حمید حسن زاده شهردار منتخب شورای اسلامی دوره پنجم، برنامه ها و بستر را آماده سازی خواهیم کرد و از زمانی که سرپرستی را آغاز نموده ایم بدین شکل نبوده که دست روی دست هم بگذاریم و فقط امورات جاری را انجام دهیم.

وی افزود: این موضوع بر عکس است و کارهای اساسی و زیر بنایی را در حال انجام هستیم و هدف از این نشست ها و جلسات پی ریزی و شالوده کار در آینده خواهد بود.

وی تصریح کرد: از بزم ورودم جهت گزینه های شهرداری برنامه های مختلفی داشتم به صورت کوتاه مدت یکساله و با توجه به وضعیت فرهنگ شهرم، برنامه کاربردی اجرایی چهارساله ادواری که همزمان با شروع بکار شورای جدید ارائه گردیده و قطعا جز برنامه های آینده شهردار مسجدسلیمان برنامه ریزی می گردد.

سرپرست شهرداری مسجدسلیمان اذعان داشت: می خواهیم بنا را بر این بگذاریم که واحد فرهنگی و مذهبی را که زیر مجموعه روابط عمومی است به صورت جداگانه جهت برگزاری بحثهای مستقل و در این رابطه راه اندازی نمائیم و از ظرفیت یک نفر به عنوان مشاور زیست محیطی در جلسات شورا استفاده کنیم.

وی ادامه داد: انتظار داریم انجمنهای محیط زیستی کمک نمایند که مشکلات مناطق مختلف را ریشه یابی و رفع نمائیم؛ و انشالله طی روزهای آتی در هر منصب که باشیم موضوع انجمن های زیست محیطی را به صورت مستمر و محکم دنبال خواهیم کرد و از شهردار وقت هم پیگیر خواهیم شد و بستر این فعالیتها در شورای دوره پنجم مهیا بوده، و خوشبختانه اتحاد و همدلی خوبی به وقوع پیوسته و برای برون رفت از برخی مشکلات طرحهای آبادانی جدیدی پبش بینی گردیده است

علی هزارسی گفت: نگاه ما تعاملی به افرادی است که دلسوز فرهنگ و توسعه آن هستند و در رفع معضلات اساسی آن گامهای اساسی برداشته اند، و یکی از علت های موفقیت شوراها در حال حاضر نشست با آحاد جامعه، نه خواص و گروههای خاص و رویکرد برگزاری این جلسات در مکانهای مختلف مساجد با شورای محلات باشد، که بسیار کار ساز خواهد بود.

وی بیان کرد: در جلسه ای که با کارشناسان اداره آموزش و پروش برای اولین بار داشته ایم در خصوص آماده سازی استقبال از ماه محرم و فصل بازگشایی مدارس صحبت هایی انجام گردیده، و این برنامه ها با نامگذاری طرح بوی مهر شامل هرس درختان سرانه فضای سبز، نورافشانی، نقاشی دیواری و پاکسازی در حال انجام می باشد، که در این رابطه انتظار یاری از انجمنهای محیط زیست و مردم نهاد بسیار زیاد است.

این مقام مسئول با اشاره به افزایش جمعیت سگهای ولگرد در سطح شهر اشاره کرد: در بحث افزایش سگهای ولگرد مشکل بزرگی داریم که نیازمندیم همراه با اداره محیط زیست با همفکری و برنامه ریزی مناسب، موضوع را در جهت اتلاف آنها حل نمائیم و دراین بخش دستورالعملهای متفاوتی ابلاغ گردیده، و ما به دنبال راه درست و انسانی آن خواهیم بود.

وی با ذکر برخی برنامه ها در پایان عنوان کرد: سایت دفن نخاله به صورت استاندارد در حال پیگیری است و وضعیت موجود در جاده مالکریم با توجه به ریختن نخاله بسار وضعیت اسفبار و ناخوشایند خواهد بود، در برنامه ها تئاتر خیابانی عاشورایی حضرت رقیه را خواهیم داشت که انشاالله در ماه محرم انجام می شود، در بحث ساخت باغ پرندگان در حال طرح مطالعاتی در مکان پارک ۱۱ هکتاری هستیم و در آخر اینکه سیاست کاری شورای پنجم این است که از سرمایه گذاران بخش خصوصی استقبال کند، و یکی از راههای توسعه مسجدسلیمان که در آن کار انجام نشده و می شود کار کرد جذب سرمایه گذاران بوده، و در هر زمینه ای برنامه ای باشد ما دنبال می کنیم.