نشست اعضای شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان با فرماندار، شهردار و مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان، به منظور تعامل همه جانبه و هماهنگی لازم نشستی صمیمانه با حضور علیرضا گوروئی فرماندار، شهام سلیمانی شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر و قباد ناصری مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز در محل دفتر شورای اسلامی شهر برگزار شد. بنابر همین گزارش در این […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان، به منظور تعامل همه جانبه و هماهنگی لازم نشستی صمیمانه با حضور علیرضا گوروئی فرماندار، شهام سلیمانی شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر و قباد ناصری مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز در محل دفتر شورای اسلامی شهر برگزار شد.

بنابر همین گزارش در این روز که به دعوت اعضای شورای اسلامی شهر تدارک گردیده بود، فرضعلی علیجانی رئیس شورای اسلامی شهر در ابتدا ضمن تشکر از حضور مدعوین و با اشاره به همکاریهای مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، ایجاد تعاملات بیشتر فی مابین شهرداری و شرکت نفت و گاز ضروری برشمردند.

در ادامه این نشست علیرضا گوروئی فرماندار مسجدسلیمان نیز ضمن تشکر از اعضای شورای اسلامی شهر در زمینه برگزاری چنین نشست هایی اظهار داشت: شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان یک ظرفیت بسیار مناسبی است و با وجود مهندس ناصری که مدیری پای کار است شهرداری باید با تعامل از این ظرفیت بهره لازم را برده و انتظار می رود هماهنگی بیشتری میان این دو دستگاه صورت پذیرد.

شهام سلیمانی شهردار مسجدسلیمان نیز بیان کرد: از اعضای شورای اسلامی شهر که چنین نشستی را تدارک دیده اند جای سپاس دارم و جا دارد از همکاری صمیمانه مهندس ناصری در راستای تعامل با شهرداری قدردانی داشته باشم، زیرا کمکهای شرکت بهره برداری نفت و گاز برای ما اثر گذار و پر اهمیت به حساب می آید و در حوزه های مختلف خدماتی و عمران شهری در حال انجام است.

قباد ناصری مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز هم طی سخنانی از اعضای شورای اسلامی شهر، فرماندار و شهردار مسجدسلیمان تشکر کرد و افزود: به رغم مسائل پیش آمده در حوزه اقتصادی کشور و فروش نفت و محدودیتهای ابلاغ شده، اما هر کمکی که از دست این شرکت برآید کوتاهی نخواهد شد و ما بدور از تبلیغات رسانه ای خدمات زیادی را به شهروندان محترم ارائه داده ایم و از تعامل و هماهنگی بیشتر با شهرداری و اعضای شورای اسلامی استقبال خواهیم کرد.

شایان ذکر است در ادامه این نشست اعضای شورای اسلامی با بیان دیدگاههای خود در مورد مسائل شهری و نوع همکاری های مشترک فی مابین به گفتگو پرداختند و در خاتمه تصمیمات مناسبی جهت افزایش سطح همکاری ها و رفع موانع پیش رو اتخاذ نمودند.