مسئول اجرائیات شهرداری مسجدسلیمان: با متخلفان ساخت و ساز غیر مجاز برخورد می شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان و به نقل از روابط عمومی، در گفتگو با البرز مرادی مسئول اجرائیات شهرداری مسجدسلیمان، در خصوص اقدامات اساسی صورت گرفته طی ماههای گذشته در این زمینه تصریح کرد: با برنامه ریزی به عمل آمده با پرسنل خدوم این واحد،جهت سلامت بهداشت عمومی، کلیه دکه های غیر مجاز […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان و به نقل از روابط عمومی، در گفتگو با البرز مرادی مسئول اجرائیات شهرداری مسجدسلیمان، در خصوص اقدامات اساسی صورت گرفته طی ماههای گذشته در این زمینه تصریح کرد: با برنامه ریزی به عمل آمده با پرسنل خدوم این واحد،جهت سلامت بهداشت عمومی، کلیه دکه های غیر مجاز در سطح شهر که با فروش مواد غذایی غیر بهداشتی سلامت شهروندان را به خطر می انداختند به صورت کتبی اخطار داده شد.
وی گفت: در چند ماه گذشته در راستای نظافت عمومی و جمع آوری مصالح ساختمانی در معابر و خیابانهای اصلی مسیرهای شهری، اخطارهایی به اماکن مذکور در منطقه جهت جمع آوری داده شده است.
البرز مرادی ضمن تشریح فعالیت‌های این واحد از اخطار چند مرحله ای به افراد زمینخوار  و سازندگان غیر مجاز املاک در تمام نقاط شهر خبر دادند و اضافه کرد: این کار به صورت روزانه، توسط کارشناسان که پس از دریافت شکایت مردمی و گشت زنی  در کمترین زمان شناسایی و متلخفان اراضی در محدوده شهری و دولتی در چند مرحله اخطار و برخورد طبق ماده قانونی انجام گردیده، و با متخلفان ساخت و ساز غیر مجاز برخورد می شود.
وی افزود: جهت جلوگیری از خسارت سرانه فضای سبز محیط شهری، افرادی که اقدام به پرورش دام مینمایند، اخطار و جلوگیری به عمل آمده و در اقدام دیگر کلیه فروشندگان مرغ سیار زنده که به صورت غیر بهداشتی اقدام به فروش می نمودند، اخطار و جمع آوری گردید.
وی اذعان داشت: رفع سد معبر و جمع آوری افراد متخلف به صورت منظم  انجام می گردد، همچنین جمع آوری بنرهای مراسمات که باعث تضعیف روحیه شهروندان می گردند به صورت روزانه در معابر و میدانهای اصلی نیز جمع آوری می گردد.
وی اضافه کرد: به همت شهردار محترم جهت مکان جدید میوه فروشان میدان نمره یک و جلوگیری از سد معبر در گلوگاه مرکز شهر با همکاری این واحد به جنب بازارچه شهرداری انتقال داده شدند.
مسئول اجرائیات شهرداری در پایان تصریح کرد: در کنار این اقدامات، جمع آوری تمام وسایل نقلیه ای که از شهرستانها جهت دست فروشی در سطح شهر بودند جمع آوری، و اخطار به اکثر ضایعاتی ها طی چند روز گذشته به مرحله انجام رسیده است.