مراسم یادبود منصور پورحیدری توسط شهرداری مسجدسلیمان برگزار گردید

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان و به نقل از روابط عمومی ویژه برنامه ای جهت یادبود اسطوره و پدر فوتبال ایران و باشگاه استقلال، مرحوم منصور پورحیدری در مسجد جامع نمره یک مسجدسلیمان برگزار گردید. این مجلس یادبود با همکاری پیشکسوتان باشگاه استقلال و روابط عمومی شهرداری مسجدسلیمان برگزار گردید. در همین رابطه […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان و به نقل از روابط عمومی ویژه برنامه ای جهت یادبود اسطوره و پدر فوتبال ایران و باشگاه استقلال، مرحوم منصور پورحیدری در مسجد جامع نمره یک مسجدسلیمان برگزار گردید. این مجلس یادبود با همکاری پیشکسوتان باشگاه استقلال و روابط عمومی شهرداری مسجدسلیمان برگزار گردید.

در همین رابطه رضا کریمی رییس کمیسیون فنی و عمرانی شورای اسلامی شهر و مدیر عامل اسبق باشگاه استقلال مسجدسلیمان به عنوان مدیر اجرایی این بزرگداشت، در ابتدا ضمن خوش آمدگویی به پیشکسوتان، ورزشکاران، باشگاه داران و همه ی اصحاب رسانه به خبرنگار ما گفت: در وصف منصور پورحیدری هر چه بگویم کم گفته ام. وی یک شخصیت دوست داشتنی بودند که همه باشگاه احترام خاصی به ایشان داشتند. منصور پورحیدری کسی بود که افتخارات زیادی برای باشگاه استقلال و تیم ملی چه در زمان بازیگری و چه در زمان مربیگری تیم ملی و باشگاه استقلال کسب کردند.

رضا کریمی اذعان داشت: در باشگاه استقلال چندین بار به وی بی احترامی شد، ولی با هیچ خبرگزاری مصاحبه ای انجام نداد، وقتی در بستر بیماری خبر حذف تیم پرسپولیس در جام حذفی توسط تیم قشقایی شیراز را اطلاع پیدا کردند بسیار متاثر شده و گفتند حیف شد، زیرا بازی بدون پرسپولیس جذابیت خاصی ندارد.

رییس کمیسیون فنی و عمرانی شورای اسلامی شهر اظهار داشت: بنده به عنوان یک قطره از مجموعه ورزشی شهرستان مسجدسلیمان پیشنهاد می کنم همیشه قدر پیشکسوتان را بدانیم و تا زمانی که سر پا هستند، حرمت آنها را حفظ نماییم و انشاالله روزی برسد که یک کانون به وجود بیاید، هر ماه یکبار تمام بزرگان ورزش شهر در کنار هم بنشینند.

وی در آخر افزود: بار دیگر از کلیه شهروندان مسجدسلیمان و ورزش دوستان که در این محفل حضور پیدا کردند کمال تقدیر را دارم و امیدوارم بار دیگر ورزش شهر بالاخص «ورزش فوتبال » به جایگاه واقعی اش برسد.

در این برنامه عبداله قاسمی صالح بابری شهردار مسجدسلیمان، حسن کاظمی ریاست شورای اسلامی شهر، سهراب شیخ رباط نائب رییس شورا و عبدالرضا صالحی رییس اداره ورزش و جوانان و جمع کثیری از شهروندان و ورزش دوستان شهرستان مسجدسلیمان حضور داشتند.

ضمن گرامیداشت و یاد و خاطره ی مرحوم پورحیدری در بین آیتم های مراسم، سوابق ورزشی وی توسط مجری برای جمع حاضرین قرائت گردید. در ادامه برنامه عبدالرضا صالحی ریاست اداره ورزش و جوانان ضمن خوش آمدگویی به مهمانان حاضر در مجلس و تسلیت به همین مناسبت به ایراد سخنرانی پرداخت و تصریح کرد: این بزرگمرد فوتبال زحمات زیادی برای جامعه ورزش کشور کشیده اند و با اخلاق مداری طی سالیان گذشته توانسته است محبوب همه ی مردم ایران گردند و این است که همه ما در غم از دست دادن این عزیز جلسه عزا گرفته ایم.


img_3980


img_3921


img_4137


 

img_4125


img_3935


img_3933