عبداله قاسمی صالح بابری شهردار مسجدسلیمان: ۱۳ بوستان محله ای و پارک احداث و تکمیل گردیده است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان و به نقل از روابط عمومی، عبداله قاسمی صالح بابری شهردار مسجدسلیمان خبر از احداث و تکمیل ۱۳ بوستان محله ای و پارک در طی یکسال گذشته داد. بر همین اساس شهردار مسجدسلیمان طی گفتگویی با خبرنگار ما گفت: توسعه سرانه فضای سبز و گسترش بوستانهای محله ای […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان و به نقل از روابط عمومی، عبداله قاسمی صالح بابری شهردار مسجدسلیمان خبر از احداث و تکمیل ۱۳ بوستان محله ای و پارک در طی یکسال گذشته داد.

بر همین اساس شهردار مسجدسلیمان طی گفتگویی با خبرنگار ما گفت: توسعه سرانه فضای سبز و گسترش بوستانهای محله ای در سطح شهر مسجدسلیمان یکی از اولویت های اصلی برنامه های شهرداری بوده، که با تدابیر به عمل آمده در مدت زمان یکسال ۱۳ بوستان محله ای و پارک جهت رفاه حال شهروندان گرامی احداث و یا تکمیل گردیده است.

وی اضافه کرد: از جمله می توان به احداث و بهسازی چندین پارک و بوستان محله ای مثل: پشت انبار خوراکی، منطقه بی بیان، آغاز عملیات بوستان دارائی(نفتک)، بوستان آزادی هشت بنگله، بوستان رودکی نفتک، بوستان محله ای فردوسی(بی بیان)، بوستان محله ای افرمبی( کوی ابوذر) ، بوستان نفتک جنب ایستگاه برق، بهسازی کامل پارک فردوسی میدان چهارراه بهداری کلگه، ادامه عملیات فاز دوم احداث پارک ۱۱ هکتاری، بوستان جاده آرامستان مجسمه کلگه، بوستان شهرک ولیعصر (عج)و احداث پارک بانوان که در دست اقدام می باشد، اشاره نمود که تا به الان در توسعه سران فضای در شهرستان مسجدسلیمان به مرحله انجام رسیده است.

قاسمی صالح بابری تصریح کرد: انجام نظارت پروژه های انجام گرفته، توسط حوزه معاونت فنی و عمرانی و عقد قرارداد با بخش خصوصی در حال احداث و تکمیل نهایی می باشند، که امیدواریم در راستای به وجود آوردن فضای نشاط و شادابی شهروندان گامی اساسی برداشته باشیم.

وی اذعان داشت: سه اصل بهسازی، احداث و توسعه پارک ها در دستور کار مجموعه شهرداری قرار دارد، و روند عمرانی در یکسال اخیر با طراحی و انجام پروژه های متعدد در آیتم های مختلف عمرانی، خدماتی، رفاهی، مشارکتی و اجتماعی همواره تداوم داشته است.

شهردار مسجدسلیمان در پایان خاطرنشان کرد: خدمت گذاران شما با تدوین برنامه های کوتاه مدت و میان مدت تمام تلاش خود را برای تحقق اهداف توسعه پایدار شهر به کار بسته اند، و در کنار نهضت روکش آسفالت محلات و روند ایجاد فضای سبز با زمان بندی مناسب و کیفیت مطلوب در حال پیشرفت فیزیکی خوبی بوده، و سعی ما براین پابه خواهد بود که در حداقل زمان ممکن پروژه ها را به اتمام برسانیم.