ضدعفونی کردن پارکها و بوستانهای شهر توسط شهرداری مسجدسلیمان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان دکتر نوید شعبانی شهردار مسجدسلیمان با اعلام این خبر اظهار داشت: ضد عفونی کردن اماکن عمومی و تفریحی توسط شهرداری مسجدسلیمان به منظور پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا آغاز شده، و همچنان خدمات مذکور در دیگر نقاط شهر ادامه دارد. وی افزود : مدیریت شهری مسجدسلیمان همزمان […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان دکتر نوید شعبانی شهردار مسجدسلیمان با اعلام این خبر اظهار داشت: ضد عفونی کردن اماکن عمومی و تفریحی توسط شهرداری مسجدسلیمان به منظور پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا آغاز شده، و همچنان خدمات مذکور در دیگر نقاط شهر ادامه دارد.

وی افزود : مدیریت شهری مسجدسلیمان همزمان با اعلام مرکز بهداشت مبنی بر خطر انتشار ویروس کرونا با تمام امکانات به منظور پیشگیری از انتشار این ویروس با اولویت اماکن و فضاهای عمومی به میدان آمده و ضدعفونی کردن شهر را در دستور کار خود قرار داده، که در مرحله اول بازار میدان نمره یک به مرحله اجرا گذاشته شد، و نیز جهت اطلاع رسانی محیطی بنرهای آموزشی با این مضمون در چند نقطه شهر نصب گردید.

وی خاطرنشان کرد: در این راستا شهرداری مسجدسلیمان جهت آرامش خیال شهروندان و کودکان، ضد عفونی پارکها، بوستان‌های شهر و اماکن مذهبی را به صورت روزانه در حال انجام می باشد.

شهردار مسجدسلیمان گفت : در تلاشیم که فضای عمومی را تا حد ممکن عاری از این ویروس کنیم تا شهروندان مسجدسلیمان بدون نگرانی با رعایت نکات بهداشتی در سطح شهر رفت و آمد نمایند.

ابن مقام مسئول در خاتمه تصریح کرد: از نیروهای این مجموعه که در حال ضدعفونی کردن سطح شهر و انجام رسالت انسانی و کاری خود هستند، قدردانی کرده، و از عموم مردم می خواهم در این امر مهم با پرسنل شهرداری همکاری کنند و بدانند که شهرداری با همه امکانات و دستگاه ها در خدمت آنها است و وظایف خود را با تمام توان انجام می دهد تا بتوان از این شرایط سخت عبور کرد.

.

.