شهردار مسجدسلیمان: عملیات پروژه آسفالت منطقه نفتک انجام شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان، شهام سلیمانی شهردار مسجدسلیمان از اجرای روکش آسفالت قریب به بیش از ۱۵ محله در سال جاری خبر داد و گفت: امسال به صورت ویژه عملیات آسفالت بهسازی محلات و معابر اجرا خواهد شد.  وی در ادامه افزود: عملیات پروژه آسفالت محلات با زیرسازی، قیر پاشی و روکش آسفالت […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان، شهام سلیمانی شهردار مسجدسلیمان از اجرای روکش آسفالت قریب به بیش از ۱۵ محله در سال جاری خبر داد و گفت: امسال به صورت ویژه عملیات آسفالت بهسازی محلات و معابر اجرا خواهد شد.

 وی در ادامه افزود: عملیات پروژه آسفالت محلات با زیرسازی، قیر پاشی و روکش آسفالت منطقه نفتک خیابان پرسی گاز قدیم، توسط حوزه معاونت امور زیر بنایی (واحد عمران) انجام گردیده، و در مناطقی از جمله کلگه، مرادآباد، چهاربیشه، هشت بنگله، دره اشکفت، نمره یک، نمره دو، نصیرآباد، مالکریم، باغ چشمه علی، چهارراه بهداری، بی بیان، ریل وی، نفتک، و نفتون با توجه به محرومیت نقاط کمتر توسعه یافته در اولویت قرار داده ایم.

شهردار مسجدسلیمان اظهار کرد: با برنامه ریزی صورت گرفته، بیشترین محلات و معابر اصلی سطح شهر روکش آسفالت و بهسازی خواهند شد، و این مهم یکی از خواسته ها و مطالبات به حق شهروندان از مجموعه شهرداری است.

وی عنوان کرد: آسفالت بسیاری از خیابانها اصلی شهر وضعیت مطلوبی ندارند و همین امر هم باعث نارضایتی شهروندان شده است، و در هین رابطه در اسفندماه سال گذشته و در راستای استقبال از نوروز، عملیات لکه گیری و آسفالت بسیاری از خیابانهای اصلی انجام گردیده است.

شهام سلیمانی در پایان با ابراز خرسندی از پروژه های روزهای آینده اذعان داشت: امسال نیزبه یاری خداوند متعال با شعار مشارکت، همدلی و عمل، با هدف انجام تعهدات و رضایت مندی شهروندان، علاوه بر تولید آسفالت در کارخانه شهرداری، از پتانسیل دیگر پیمانکاران تولید کننده آسفالت در برنامه های کاری استفاده خواهیم کرد.