شهردار مسجدسلیمان: عملیات تعریض و بهسازی محور سالور آغاز شد+تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان، به منظور ارائه خدمات به شهروندان و در راستای استاندارد سازی جاده های درون شهری، عملیات اجرایی تعریض و بهسازی محور سالور آغاز گردید. به همین منظور شهام سلیمانی شهردار مسجدسلیمان در بازدید میدانی که از روند فعالیت این مسیر داشتند بیان کردند: با وجود کمبود اعتبارات لازم […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان، به منظور ارائه خدمات به شهروندان و در راستای استاندارد سازی جاده های درون شهری، عملیات اجرایی تعریض و بهسازی محور سالور آغاز گردید.

به همین منظور شهام سلیمانی شهردار مسجدسلیمان در بازدید میدانی که از روند فعالیت این مسیر داشتند بیان کردند: با وجود کمبود اعتبارات لازم عمرانی که شهرداری با آن مواجه بوده، ولی بر اساس وظیفه ذاتی که بر عهده دارد و به منظور حفظ ایمنی شهروندان در استفاده از پیاده روها این مهم در دستور کار قرار گرفته است.

وی ضمن تشریح اهمیت این جاده یادآور شد: یکی از راههای مهم و قدیمی ارتباطی بین منطقه کلگه و دیگر نقاط که از سالهای گذشته به علت کم عرض بودن با اعتراض مردمی روبرو گردیده، و از دیگر مشکلات در انجام اینکار میتوان به سرریز شدن فاضلاب زیرزمینی آن در روبروی دیوار شبکه بهداشت اشاره نمود که به لحاظ رعایت بهداشت عمومی جلوه ناخوشایندی دارد، و در مرحله بعد بازسازی کامل خواهد شد.

شهردار مسجدسلیمان در پایان اظهار داشت: فراهم نمودن راه ها و جاده های مناسب، علاوه بر اینکه ضریب ایمنی و حفظ جان شهروندان و مسافران را بالا می‌برد، به پیشرفت و آبادانی همه جانبه شهرستان در زمینه های مختلف کمک شایانی خواهد نمود.