شهردار مسجدسلیمان: عملیات ترمیم، لکه گیری آسفالت معابر تمام نقاط شهر انجام می گردد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان، شهام سلیمانی شهردار مسجدسلیمان با اعلام این خبر گفت: عملیات اجرایی مرمت، بهسازی و لکه گیری آسفالت معابر و خیابانها و کوچه های محدوده مناطق مختلف شهری که دچار فرسودگی و خرابی شده اند در دستور کار خواهیم داشت، و برخی نقاط در حال انجام است. وی با […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان، شهام سلیمانی شهردار مسجدسلیمان با اعلام این خبر گفت: عملیات اجرایی مرمت، بهسازی و لکه گیری آسفالت معابر و خیابانها و کوچه های محدوده مناطق مختلف شهری که دچار فرسودگی و خرابی شده اند در دستور کار خواهیم داشت، و برخی نقاط در حال انجام است.

وی با اشاره به اینکه بهسازی، ترمیم و لکه گیری آسفالت معابر از جمله مطالبات جدی شهروندان از شهرداری می باشد افزود: در این راستا شهرداری مسجدسلیمان، جهت جلب رضایت شهروندان، تمامی خیابان ها و معابر که نیاز به ترمیم و بهسازی دارند را در اولویت بندی لکه گیری و آسفالت قرار خواهد داد.

وی با بیان اینکه رعایت استاندارد و کیفیت آسفالت در سطح معابر می تواند تاثیر خوبی در ایجاد شهری ایده آل داشته باشد تصریح کرد: با توجه به وضعیت نامناسب قسمت هایی از آسفالت کوچه ها و خیابان های شهر، اجرای عملیات لکه گیری آسفالت معابر، بر اساس اولویت برنامه ریزی و در حال انجام است، از جمله محدوده پل کشتارگاه مالکریم، منطقه نفتک به چهاربیشه، نفتک به باشگاه، چهاراه نفتون، هشت بنگله، میدان نفتون تا باشگاه و بالعکس، قطعه شهدای آرامستان کلگه، همچنین زیرسازی شهرک ولیعصر(عج) در محورهای نوار حفاری انجام گردید.

شهردار مسجدسلیمان در پایان اظهار کرد: هدف از اینگونه اقدامات و فعالیتها، بهسازی فضاها، زیرساخت های شهری ، خدمات رسانی رفاه و آسایش شهروندان، و بهبود عبور و مرور هر چه بهتر می باشد.