شهردار مسجدسلیمان: طرح جمع‌آوری نخاله برداری در فاز نخست و تا ۲۵۰ سرویس کامیون انجام گرفته است + تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان، شهام سلیمانی شهردار مسجدسلیمان با اشاره به اجرای نخست طرح جمع آوری نخاله های ساختمانی در سطح شهر، گفت: نخاله برداری به صورت تقریبی در چند روز گذشته، بیش از ۲۵۰ سرویس در فاز نخست این طرح جمع آوری شده است. بنابر همین گزارش شهام سلیمانی با بیان […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان، شهام سلیمانی شهردار مسجدسلیمان با اشاره به اجرای نخست طرح جمع آوری نخاله های ساختمانی در سطح شهر، گفت: نخاله برداری به صورت تقریبی در چند روز گذشته، بیش از ۲۵۰ سرویس در فاز نخست این طرح جمع آوری شده است.

بنابر همین گزارش شهام سلیمانی با بیان اینکه یکی از بزرگترین دغدغه ها و آسیب های زیست محیطی، تخلیه نخاله های ساختمانی در گوشه گوشه این شهر است افزود: معاونت امور زیر بنایی در راستای زیبا سازی و جمع آوری ضایعات اینچنینی در سطح شهر با اجرای طرح جمع آوری نخاله های ساختمانی از طریق بخش خصوصی در حال شناسایی نقاط تخلیه و اجرای روزانه می باشند.

وی ضمن این مطلب که این مشکل باید بصورت ریشه ای برطرف شود، ابراز داشت: در راستای فرهنگ سازی در بین شهروندان این معاونت با همکاری روابط عمومی شهرداری اقدام به ساخت ۲عدد تابلو با مفهوم تخلیه هرگونه ضایعات ساختمانی شامل نخاله ها، مواد زائد در سطح شهر و حاشیه شهر ممنوع است انجام داده است، که این امر مشارکت شهروندان را می طلبد چرا که با همکاری دو جانبه شهری زیبا و در شان شهروندان خواهیم داشت.

شهردار مسجدسلیمان با اشاره به اینکه قبل از جمع آوری نخاله های ساختمانی اخطار کتبی جمع آوری ضایعات به شهروندان داده خواهد شد، اظهار داشت: طرح مذکور در ابتدا از محور جاده کناری گلف آغاز گردیده، و از میدان دانشگاه آزاد به سمت میدان باشگاه مرکزی، همچنین از منطقه نفتک در مسیر چهاربیشه، ضایعات ساختمانی جمع آوری گردیده است.

سلیمانی با بیان اینکه شهر متعلق به مردم است و شهروندان باید در اداره شهر مشارکت و نظارت داشته باشند، عنوان داشت: امیدواریم با مشارکت و همکاری شهروندان با فرهنگ مسجدسلیمان شهری عاری از هر گونه نخاله داشته باشیم.