شهردار مسجدسلیمان: طی بارش بارندگی اخیر، تمامی امکانات رفاهی در اختیار خانواده آسیب دیده منطقه نفتک قرار گرفته است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان، پیمان مولایی شهردار مسجدسلیمان در خصوص واکنش به خبر آبگرفتگی ملک یک مادر و سه فرزندش در بارندگی های اخیر در منطقه نفتک اظهار داشت: این حادثه در دوم آذرماه راس ساعت ۲/۲۵ دقیقه بامداد اتفاق افتاد، که در همان ساعات اولیه تیم سازمان آتش نشانی و خدمات […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان، پیمان مولایی شهردار مسجدسلیمان در خصوص واکنش به خبر آبگرفتگی ملک یک مادر و سه فرزندش در بارندگی های اخیر در منطقه نفتک اظهار داشت: این حادثه در دوم آذرماه راس ساعت ۲/۲۵ دقیقه بامداد اتفاق افتاد، که در همان ساعات اولیه تیم سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مسجدسلیمان به محل مذکور اعزام و کارشناسی های اولیه به منظور رفع نقاط پر خطر انجام گرفت.

وی ادامه داد: بلافاصله پس از حادثه این خانواده با همکاری نیروهای امدادی هلال احمر به سالن اضطراری ستاد بحران شهرداری اسکان موقت داده شدند، و نیز کلیه امکانات اولیه(اعم از غذای گرم، نان، چادر، پتو و بخاری) جهت استفاده آنها در دستور کار قرار گرفت.

پیمان مولایی بیان کرد: از همان شب اول وقوع گزارش، حراست شهرداری مسجدسلیمان یک تیم به محل حادثه اعزام کرده، که به صورت کشیک کامل شبانه روزی امنیت آن را برقرار نمودند.

شهردار مسجدسلیمان گفت: در سوم آبانماه یعنی یک روز بعد از این حادثه، با هماهنگی های لازم تیم سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری به محل اعزام و کلیه وسایل از جمله قالی، موکت و تمامی محیط آسیب دیده ملک را شستشو نمودند.

وی در خاتمه از آخرین وضعیت خدمات شهرداری گزارش داد و گفت: در حال حاضر این خانواده در یکی از سوئیت های تالار فرهنگیان مستقر و اکثر اقلام خانه به محل استراحتگاه آنها انتقال داده شده، و تمامی امکانات رفاهی (صبحانه، ناهار و شام) بصورت رایگان در اختیار آنها قرار می گیرد.

شایان ذکر است طی بازدید میدانی پیمان مولایی شهردار به همراه محمد پاکدل فرماندار شهرستان مسجدسلیمان که از محل داشته اند، بزودی مشکل مسکن این خانواده بررسی و حل خواهد شد.
.

.

.

.

.