شهردار مسجدسلیمان: تعریض خیابان سه راهی مخابرات انجام شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان و به نقل از روابط عمومی، در ادامه پروژه های فعال که در حال انجام می باشد، تعریض خیابان اصلاح بلوار سه راهی مخابرات از محور بانک ملت مرکزی تا مسیر مالکریم در حال عملیاتی است. در همین رابطه عبداله قاسمی صالح بابری شهردار مسجدسلیمان به خبرنگار ما […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان و به نقل از روابط عمومی، در ادامه پروژه های فعال که در حال انجام می باشد، تعریض خیابان اصلاح بلوار سه راهی مخابرات از محور بانک ملت مرکزی تا مسیر مالکریم در حال عملیاتی است.

در همین رابطه عبداله قاسمی صالح بابری شهردار مسجدسلیمان به خبرنگار ما گفت: طی روزهای گذشته عملیات تعریض اجرایی پروژه های عمرانی شهرداری مسجدسلیمان که شامل تعریض خیابان، اصلاح بلوار وسط به طول تقریبی ۱۰۰۰ متر و احداث پیاده رو سه راهی مخابرات در حال انجام است.

شهردار مسجدسلیمان اظهار داشت: این پروژه شامل اجرا، تخریب و برچیدن بلوار قدیمی، جدول کاری و پیاده رو سازی بطول ۶۰۰ متر در طرفین شامل زیرسازی اساس، زیر اساس، خاکریزی، کفپوش گزاری می باشد.

وی اضافه کرد: این تعریض به جهت فراهم کردن پارکینگ مجاز و تردد روان ترافیکی خودروها به مرکز شهر صورت گرفته و هم چنین اصلاح هندسی مسیر مالکریم و تعریض مسیر رفت و برگشت و احداث جداکننده وسط که باعث جلوگیری از حوادث جاده ای خواهد شد.


img_7041


img_7049


img_7050


img_7055


img_7058