شهردار مسجدسلیمان از فاز اول آسفالت پشتکوه نمره چهل خبر داد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان و به نقل از روابط عمومی، در طی روزهای گذشته که خبرهای خوش آیندی برای شهروندان مسجدسلیمان در پی داشته، می‌توان به پروژه عملیات روکش آسفالت گرم که به صورت گسترده در محلات و مناطق مختلف نام برد که با اجرای طرح جهادی «نهضت آسفالت» نامگذاری ودر حال […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان و به نقل از روابط عمومی، در طی روزهای گذشته که خبرهای خوش آیندی برای شهروندان مسجدسلیمان در پی داشته، می‌توان به پروژه عملیات روکش آسفالت گرم که به صورت گسترده در محلات و مناطق مختلف نام برد که با اجرای طرح جهادی «نهضت آسفالت» نامگذاری ودر حال عملیاتی می باشد.

در ادامه این روند عمرانی عبداله قاسمی صالح بابری شهردار مسجدسلیمان از اتمام عملیات آسفالت منطقه پشتکوه (خیابان فرزاد) نمره چهل منتهی به اول میدان سه گوش خبر داد.

بنابر همین گزارش وی ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: منطقه پشتکوه نمره چهل یکی از قدیمی ترین محلات مسجدسلیمان است که طی سالیان گذشته متاسفانه از ارائه خدمات عمرانی مناسب بی بهره بوده است.

قاسمی صالح بابری در ادامه اضافه کرد: با کارشناسی های به عمل آمده، برآن شدیم در راستای ارائه خدمات مناسب به شهروندان گرامی و اهالی محترم این منطقه عملیات پروژه روکش آسفالت را با دید توسعه متوازن در کلیه مناطق شهری به مرحله اجرا در آوریم.

شهردار مسجدسلیمان در پایان اذعان داشت: عملیات پروژه گسترده روکش «نهضت آسفالت» به مقدار ۸۰۰ تن آسفالت به مساحت تقریبی ۸۰۰۰ متر مربع در منطقه پشت کوه نمره چهل منتهی به اول میدان سه گوش به اتمام رسیده و ادامه آن از جاده مدرسه ۱۲ فروردین (کلیسا) با همت تلاشگران عمران ادامه خواهد داشت.