شهردار مسجدسلیمان از اتمام پروژه آسفالت خیابان پشت اداره ارشاد خبر داد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان و به نقل از روابط عمومی، در ادامه پروژه “نهضت آسفالت” در طی روزهای گذشته که با بازتاب و رویکرد بسیار خوب شهروندان مسجدسلیمان روبرو گردیده، عملیات روکش آسفالت گرم پشت اداره ارشاد به سمت خیابان آزادی به مرحله انجام رسید. بنابر این گزارش عبداله قاسمی صالح بابری […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان و به نقل از روابط عمومی، در ادامه پروژه “نهضت آسفالت” در طی روزهای گذشته که با بازتاب و رویکرد بسیار خوب شهروندان مسجدسلیمان روبرو گردیده، عملیات روکش آسفالت گرم پشت اداره ارشاد به سمت خیابان آزادی به مرحله انجام رسید.

بنابر این گزارش عبداله قاسمی صالح بابری شهردار مسجدسلیمان در همین زمینه گفت: روند پروژه های عمرانی آسفالت معابر و خیابانهای اصلی در کنار احداث دو بوستان محله ای دیگر، احداث جوی جدول و کانال آبهای سطحی چهاربیشه، بازسازی پارک چهارراه بهداری کلگه بسیار مطللوب بوده، و با پیشرفت فیزیکی قابل قبولی در حال انجام می باشد، که امیدواریم این چرخه “خدمات صادقانه” همچنان در کلیه نقاط این شهر ادامه داشته باشد.

وی در ادامه اضافه کرد: با توجه به اساس اهدافمان که با رویکرد خدمات مناسب به مناطق “کمتر توسعه یافته” آغاز گردیده، همچنان بر این اصول پایبند بوده، امیدواریم با مشارکت همه جانبه و همدلی شهروندان گرامی در جهت احیای شهری زیبا کوشا و پیش قدم باشیم.

قاسمی صالح بابری در پایان خاطر نشان کرد: عملیات روکش آسفالت جنب اداره ارشاد به سمت خیابان آزادی با مقدار ۴۰۰ تن به مساحت تقریبی ۴۰۰۰ هزار متر مربع طی روزهای گذشته به مرحله انجام رسیده است.