شهردار مسجدسلیمان: آسفالت خیابان شهید نواب صفوی منطقه کلگه به اتمام رسید

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان و به نقل از روابط عمومی، شهردار مسجدسلیمان خبر از پروژه نهضت روکش آسفالت گرم در منطقه خیابان شهید نواب صفوی کلگه داد. بنابر همین گزارش، همزمان با آغاز پروژه نهضت عملیات آسفالت که به صورت گسترده طرح جهادی، در محلات مختلف و خیابان‌های اصلی شهر مسجدسلیمان در […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان و به نقل از روابط عمومی، شهردار مسجدسلیمان خبر از پروژه نهضت روکش آسفالت گرم در منطقه خیابان شهید نواب صفوی کلگه داد.

بنابر همین گزارش، همزمان با آغاز پروژه نهضت عملیات آسفالت که به صورت گسترده طرح جهادی، در محلات مختلف و خیابان‌های اصلی شهر مسجدسلیمان در حال زمان‌بندی و اجرا می باشد، عبداله قاسمی صالح بابری شهردار مسجدسلیمان طی گفتگویی با خبرنگار ما اظهار داشت: پروژه روکش آسفالت گرم محلات کمتر توسعه یافته در اولویت کار مجموعه تلاشگران شهرداری بوده، که به صورت روزانه در حال عملیاتی شدن می باشد، و با روند فیزیکی مذکور رضایت بخشی خیلی خوبی به وجود آمده که مورد پسند عموم شهروندان قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: خدمات صادقانه و رضایت مندی شهروندان محترم هدف و سرلوحه اصلی شهرداری مسجدسلیمان بوده، که در گام بعدی با عنایت به خداوند متعال، و به کمک همکارانمان در واحد‌های مختلف، و همچنین واحد پر تلاش واحد عمران به این اهداف نائل خواهیم شد.

شهردار مسجدسلیمان در پایان تصریح کرد: عملیات پروژه روکش آسفالت خیابان شهید نواب صفوی در منطقه کلگه با مساحتی بالغ بر سیصد تن آسفالت به مساحتی تقریبی سه هزار تن از محور ورودی این خیابان به سمت خیابان اصلی مسجد راکیها با مرحله زیرسازی به همراه آسفالت به صورت کامل عملیاتی گردید.