شهردار مسجدسلیمان: آسفالت خیابان‌های فرعی هشت بنگله عملیاتی گردید

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان و به نقل از روابط عمومی، در ادامه روند رو به رشد پروژه‌ های عمرانی و اجرای طرح جهادی که از سال گذشته آغاز گردیده، شهردار مسجدسلیمان خبر از پخش آسفالت منطقه «مدرسه خارجی‌ها» دادند. در همین رابطه عبداله قاسمی صالح بابری شهردار مسجدسلیمان ضمن ابراز امیدواری از […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان و به نقل از روابط عمومی، در ادامه روند رو به رشد پروژه‌ های عمرانی و اجرای طرح جهادی که از سال گذشته آغاز گردیده، شهردار مسجدسلیمان خبر از پخش آسفالت منطقه «مدرسه خارجی‌ها» دادند.

در همین رابطه عبداله قاسمی صالح بابری شهردار مسجدسلیمان ضمن ابراز امیدواری از پیشرفت فیزیکی این روند عمرانی اظهار داشت: در طی روزهای گذشته پروژه عملیات پخش روکش آسفالت گرم در منطقه هشت بنگله در خیابان‌های فرعی، جاده زیرین خیابان سه راهی کمیته امداد یا مدرسه خارجی‌ها به مرحله انجام رسید.

عبداله قاسمی صالح بابری در ادامه تصریح کرد: پروژه فوق در منطقه هشت بنگله با مساحت تقریبی ده هزار متر مربع که پخشی بالغ بر هزار تن آسفالت در خیابان‌های فرعی عملیاتی گردیده و تا تکمیل این مسیر در روزهای آینده ادامه خواهد داشت.