شهام سلیمانی شهردار مسجدسلیمان‌: آسفالت(نفتک)محلات پشت پایانه مسافربری ولیعصر (عج) با مساحت تقریبی ۱۵/۰۰۰ متر مربع انجام شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان‌، با آغاز پروژه های مختلف عمرانی در نقاط مختلف، شهام سلیمانی شهردار مسجدسلیمان‌ از عملیات روکش آسفالت محلات پشت پایانه مسافربری ولیعصر (عج) خبر داد و عنوان کرد: بهسازی و آسفالت معابر و محلات سطح شهر یکی از مطالبات و خواسته های اولیه شهروندان از مجموعه خدمتگزار شهرداری […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان‌، با آغاز پروژه های مختلف عمرانی در نقاط مختلف، شهام سلیمانی شهردار مسجدسلیمان‌ از عملیات روکش آسفالت محلات پشت پایانه مسافربری ولیعصر (عج) خبر داد و عنوان کرد: بهسازی و آسفالت معابر و محلات سطح شهر یکی از مطالبات و خواسته های اولیه شهروندان از مجموعه خدمتگزار شهرداری است.

وی در ادامه با بیان اینکه آسفالت بیشترمناطق مختلف شهر دچار آسیب ‌دیدگی شده است، اظهار داشت: آسفالت بسیاری از خیابانهای اصلی و محلات در خور شاًن این مردم نیست و از وضعیت مطلوبی برخوردار نبوده و همین معضلات ازقبل تا الان باعث نارضایتی اکثر شهروندان گردیده است.

سلیمانی اضافه کرد: در اسفندماه سال گذشته به منظور استقبال از نوروز و مهمانان نوروزی عملیات گسترده لکه گیری و آسفالت بسیاری از خیابانهای اصلی انجام شد.

وی افزود: هدف ارائه خدمات مطلوب طبق تعهدات سنوات گذشته است که انشالله با راه اندازی کارخانه آسفالت مشکلی در این زمینه نخواهیم داشت.

وی اذعان داشت: نظارت کارشناسان معاونت امور زیر بنایی بر روی پروژه آسفالت به طو ویژه صورت می گیرد، و موارد کیفی از جمله حرارت دمای آسفالت و ضخامت مسیرها که اساس کار می باشد مورد ارزیابی کارشناسان معاونت زیربنایی و شهرسازی شهرداری قرار می گیرد.

شهردار مسجدسلیمان با اشاره به رضایت مندی شهروندان بیان کرد: در طی روز گذشته علاوه بر آسفالت خیابانهای اصلی، آسفالت محلات نیز با برنامه ریزیهای صورت گرفته در حال انجام است، بطوریکه آسفالت محلات پشت پایانه مسافربری ولیعصر (عج) که بامساحت تقریبی ۱۵/۰۰۰ متر مربع عملیاتی گردیده است.

این مقام مسئول در پایان با ابراز خرسندی گفت: انشالله با تدابیر لازم و هزینه های موجود، علاوه بر تولید آسفالت در کارخانه شهرداری، از پتانسیل دیگر شرکت‌های خصوصی تولید کننده آسفالت نیز استفاده خواهیم کرد.