سپاه پاسداران انقلاب اسلامی الگوی مردمیاری، و نیروی ذوالفقارگونه دفاع از امنیت و عنصر شاخص حرکت بسوی آرمانهاست

برشمردنِ سپاه در لیست کذاییِ تروریست حاکی از خباثتِ متراکم، خشم و استیصالِ سردمداران آمریکا از اقتدار سپاهِ پاسداران است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان، شهام سلیمانی شهردار مسجدسلیمان طی پیامی فعالیتهای مَجدانه دلاوران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را مصداق بارزِ جهاد برشمرد و ابراز نمود :بر مردم جهان مسجّل است که پریشان […]

برشمردنِ سپاه در لیست کذاییِ تروریست حاکی از خباثتِ متراکم، خشم و استیصالِ سردمداران آمریکا از اقتدار سپاهِ پاسداران است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان، شهام سلیمانی شهردار مسجدسلیمان طی پیامی فعالیتهای مَجدانه دلاوران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را مصداق بارزِ جهاد برشمرد و ابراز نمود :بر مردم جهان مسجّل است که پریشان گوییهایِ ترامپ روالِ متداولِ بیمارگونه ایی برخاسته از جهان بینیِ متکبرانه اوست، ترامپ نیز خصائل مذمومِ اسلافش را در ترور سرخپوستان بیگناهِ بومیِ آمریکا، فاجعه هیروشیما و نیرویِ مُوَلد داعش در جنایات دهشتناکِ سراسر عالم متجلّی و کرامات انسانیِ ملل را خدشه دار نموده است.

برشمردنِ سپاه در لیست کذاییِ تروریست حاکی از خباثتِ متراکم، خشم و استیصالِ سردمداران آمریکا از اقتدار سپاهِ پاسداران در تقابل با تروریسم بویژه در غرب آسیاست.

ایران بعنوان کهن کشوری متمدن و موثر در معادلات جهانی، با تدابیر و ایثارِ سپاه حائزِ اقتدارِ فزاینده منطقه ایی ست، این اقدام آمریکا تبدیل به فصل مشترکی از همبستگی ملی، سرمایه اجتماعی و *تشکیلِ سپاه پاسدارانِ هشتاد میلیونی* گردید.

شهردار مسجدسلیمان در این پیام تصریح نمود که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی الگویِ مردمیاری، و نیروی ذوالفقارگونه یِ دفاع از امنیت و عنصرِشاخصِ حرکت بسوی آرمانهاست، که از هویتِ ستودنی آن ایمان و اخلاص میتراود،ایشان ضمن حمایت قاطع از سپاه پاسداران، قدردانی از برکات متکثرِ سپاه، بویژه سپاه پاسداران مسجدسلیمان را بایسته دانست و برای این دلاور فرزندانِ وطن مزید توفیقات را از دادارِ مهربان خواستار شد.

*شهام سلیمانی*

*شهردار مسجدسلیمان*