سرپرست اجرای احکام و وصول مطالبات شهرداری مسجدسلیمان: همکاری در پرداخت مطالبات لازمه کار شهرداری است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان و به نقل از روابط عمومی، در ادامه مصاحبه چهره به چهره با مسئولین واحدها طی گفتگویی با عباس نوذری صالح بابری سرپرست اجرای احکام و وصول مطالبات شهرداری مسجدسلیمان در زمینه اقدامات انجام گرفته طی دایر شدن این واحد و عملکرد مثبت آن در چند ماه گذشته […]


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان و به نقل از روابط عمومی، در ادامه مصاحبه چهره به چهره با مسئولین واحدها طی گفتگویی با عباس نوذری صالح بابری سرپرست اجرای احکام و وصول مطالبات شهرداری مسجدسلیمان در زمینه اقدامات انجام گرفته طی دایر شدن این واحد و عملکرد مثبت آن در چند ماه گذشته تصریح کرد: اجرا آرا ماده صد با پیگیری های ویژه تا حصول نتیجه اش تا به الان از دو میلیارد و پانصد میلیون تومان چک و سفته که از ادوار گذشته در شهرداری بلاتکلیف مانده بودند به مرحله انجام رسیده است.

سرپرست اجرای احکام ماده صد و وصول شهرداری اضافه کرد: از تاریخ انتصاب اینجانب بعنوان سرپرست این واحد تقریبا ۶ ماه سپری گردیده، که طی برنامه ریزی با همکاران عزیزمان و هماهنگی لازم با شهردار جوان و پر تلاشمان نسبت به پیگری ویژه تنظیم دادخواست و اظهار نامه ها از طریق مراجع قضایی اقدام گردیده است.

وی گفت : تقریبا ۱میلیارد تومان از مطالبات شهرداری وصول و مابقی در مراحل قانونی و تنظیم دادخواست و ارجاع به مراجع قضایی می باشد.

نوذری صالح بابری بیان کرد: برخی از مسئولین در ادوار گذشته شهرداری مسجدسلیمان با گرفتن چک و سفته سفید، از مالکین ساختمان ها برای آنان پروانه ساختمان صادر و بعضاً نیز پایان کار صادر نموده اند که این روند ناشایست خلاف قوانین شهرداری و تخلف اداری محسوب می گردد.
وی اظهار داشت: وصول انجام شده کمیسیون ماده ۱۰۰ به مبلغ ۲٫۳۴۱٫۹۵۵٫۹۴۵ ریال و همچنین دادخواستهای ارسالی به دادگاه به تعداد ۱۲ فقره جمعاً به مبلغ ۳٫۸۸۰٫۳۵۰٫۹۹۰ ، انجام گردیده است.
وی در ادامه اذعان داشت: اظهارنامه ارسالی به دادگاه جهت ابلاغ به افراد مدیون به تعداد ۱۰۰ فقره به مبلغ ۱۰٫۶۸۲٫۱۵۹٫۵۲۹ ریال بوده است.

عباس نوذری در پایان این گفتگو ادامه داد: از کلیه شهروندان گرامی تقاضامندیم کلیه مطالبات پرداختی خود را در خصوص کمیسیون ماده صد، پروانه ساختمانی زیر بنای احداثی، تمدید پروانه، اصلاح پروانه، عوارض مفاصا حساب سالیانه ملک با توجه به اینکه راه های درآمد زایی شهرداریها از طریقپرداخت عوارضات صورت می گیرد و به صورت خودگردان عمل می نمایند تا قبل از پایان سال جاری پرداخت نمایند و با این همکاری در پیشبرد تامین منابع نیروی انسانی و پرداخت حقوق معوقه تاثیر داشته باشد. 

در پایان تشکر ویژه از شهردار محترم، اعضای شورای اسلامی شهر و همکاران عزیزم آقایان شاپور سرکول و میثم جلیلی را دارم.