روکش آسفالت گرم منطقه نمره ۲ با مساحت تقریبی ۱۰ هزار متر مربع صورت گرفت

روکش آسفالت دیگر مناطق منطقه نمره ۲ در برنامه های آتی بررسی و انشاالله پس از برآورد ریالی و خرید قیر کافی در مرحله فاز دوم قرار خواهد گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان، عملیات روکش آسفالت گرم منطقه نمره ۲ با روند اجرایی زیرسازی و آسفالت با مساحت تقریبی ۱۰/۰۰۰ متر مربع با نظارت کارشناسان معاونت امور زیر بنائی شهرداری و واحد عمران به مرحله اتمام و بهره برداری رسید.

شهام سلیمانی شهردار مسجدسلیمان با اعلام این خبر اظهار داشت: آسفالت مناسب معابر، خیابانها و محلات مسجدسلیمان، یکی از خواسته های به حق شهروندان از شهرداری است و نیز یکی از مهمترین ویژگی های یک محله زیبا، وضعیت روکش آسفالت و معابر آن می باشد که تاثیر زیادی در منطقه شهری دارد.

وی افزود: منطقه نمره ۲ یکی از کم توسعه ترین نقاط شهری مسجدسلیمان است که با رشد چشمگیر بسیار خوب ساخت و ساز در طی سالهای گذشته روبرو بوده، که در این خصوص لازمه اولیه مناطق شهرنشینی امکانات شهرداری در همین زمینه آسفالت، احداث بوستانهای محله ای، جدول کاری خیابانها و کارهایی از این قبیل است.

شهردار مسجدسلیمان خاطرنشان کرد: روند روکش آسفالت دیگر مناطق منطقه نمره ۲ در برنامه های آتی بررسی و انشاالله پس از برآورد ریالی و خرید قیر کافی در مرحله فاز دوم قرار خواهد گرفت.