دومین نشست شهردار مسجدسلیمان با انجمن های مردم نهاد و رئیس اداره حفاظت محیط زیست

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی شهرداری مسجدسلیمان،به منظور ارتباط دو سویه شهرداری و شورای اسلامی شهر، با انجمنها،سمن ها و موسسات اجتماعی مردم نهاد در مسجدسلیمان، شهام سلیمانی شهردار مسجدسلیمان دومین نشست خود را در این خصوص در محل دفتر شهردار مرکزی برگزار نمود. در اینروز وحید شالویی رئیس اداره حفاظت محیط زیست […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی شهرداری مسجدسلیمان،به منظور ارتباط دو سویه شهرداری و شورای اسلامی شهر، با انجمنها،سمن ها و موسسات اجتماعی مردم نهاد در مسجدسلیمان، شهام سلیمانی شهردار مسجدسلیمان دومین نشست خود را در این خصوص در محل دفتر شهردار مرکزی برگزار نمود.

در اینروز وحید شالویی رئیس اداره حفاظت محیط زیست حضور داشتند، و اعضای این انجمن با ارائه پیشنهادات و معرفی مشکلات شهری به گفتگو پرداختند.

شهام سلیمانی شهردار مسجدسلیمان با ابراز رضایت مندی از موسسات مردم نهاد در صحبتهای آغازین اظهار داشت: اعضای این موسسات از نیروهای ارزشی شهر محسوب می گردند، و به صورت رایگان در حال فعالیت در تمام زمینه های اجتماعی می باشید.

وی گفت: و یک نکته ای که دوست دارم به آن اشرف داشته باشید، این است که هر جایی می توانستم حقوقم را دریافت کنم، ولی این شهر را خودم انتخاب کردم، و افتخار می کنم وارد این شهر شده ام، و با همه چالشها و مشکلاتی که شما به زبان گویا بیان کردید، آنها را با علم و آگاهی کامل به این کمبودها انتخاب کردم، مردم این شهر را دوست دارم، و دلم می خواهد بهترین کارها را که می شود انجام داد، برای مردم عزیز این شهر انجام شود.

وی تصریح کرد: تمامی مشکلات شهر را در جریان می باشم، و مواردی که دوستان اشاره نمودند، به اطلاعات من اضافه نکرده است، ولی استدعایی که دارم با توجه اینکه از نزدیک با مشکلات دست و پنجه نرم می کنید، و فراغ بال بیشتری دارید به دنبال ارائه راهکارهای مفید و قابل اجرا باشید.

وی افزود: اعم برنامه ها این است که بتوانم با مدیران دستگاه های اجرایی، یک برنامه ای کاملا تعاملی و دوسویه برقرار کنیم، و انشاالله همه ما با هدف توسعه و پیشرفت مسجدسلمانی آباد هرکاری که از دستمان بر بیایید انجام بدهیم.

سلیمانی ادامه داد: به زبان فوتبالی بگویم، تیمی به بنده واگذار شده، که هیچکدام از بازیکنان آن سر جای خودشان نیستند، و شاید چهار مهره سر جای خودشان باشند، من اول باید بتوانم ارنج تیمی خودم را از بین همکاران محترم که در حال تلاش مضاعف می باشند انتخاب کنم و  ارنج تیمی مناسبی داشته باشم، که بتوانم کارها را مدیریت و خروجی خوبی ارائه نمایم.

وی با اشاره به ارائه خدمات ناوگان اتوبوسرانی درون شهری اذعان داشت: بحث مکانیزه از جمله برنامه هایی است که دنبال می کنیم، و انشاالله در آینده به بخش خصوصی که زیر نظر شهرداری باشد واگذار گردد، و با برنامه ریزی مناسب طوری پیش برویم، تا حدودی شهروندان از آوردن وسایل نقلی شخصی صرف نظر کنند، و سعی ما بر این خواهد بود.

وی ادامه داد:۴۷ اتوبوس واحد اتوبوسرانی شهرداری دارا می باشد، که ۱۶ اتوبوس در مسیرهای مختلف فعالیت دارند، و این خصوص باید گفت وفتی تمام این ناوگان فعال نباشند یک فاجعه محسوب می گردد.