دعوت ساکنین منطقه بی بیان از شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان، اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار مسجدسلیمان با دعوت ساکنین منطقه بی بیان در مسجد امام رضا (ع) این محله گرد هم آمده و نشستی صمیمی برگزار کردند. در این نشست که پس از اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء برگزار گردید حجت الاسلام علینژاد امام جماعت مسجد […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان، اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار مسجدسلیمان با دعوت ساکنین منطقه بی بیان در مسجد امام رضا (ع) این محله گرد هم آمده و نشستی صمیمی برگزار کردند.

در این نشست که پس از اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء برگزار گردید حجت الاسلام علینژاد امام جماعت مسجد ضمن خیر مقدم سخنانی در رابطه با مشکلات محله عنوان داشت.

در ادامه این نشست تعدادی از ساکنین به بیان مسائل و مشکلات محله پرداختند که شهردار و اعضای شورای شهر نیز پس از استماع گفته های آنان پاسخگوی مسائل مطروحه شد.

در ابتدای این جلسه فرضعلی علیجانی رئیس شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان ضمن عرض خوش آمدگویی به حاضرین اظهار داشت: بی بیان یکی از قدیمی ترین و با سابقه ترین مناطق مسجدسلیمان است و دارای مردمان غیرتمند و با فرهنگی می باشد که در ادوار گذشته دین خودشان را به دولت نظام مقدس جمهوری اسلامی ادا نموده اند، و با دادن شهدایی همچون شهنی فیض ها و دیگر عزیزانی که با تقدیم جان خود این آرامش و امنیت را به ما عطاء نموده اند.

وی ادامه داد: اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار عزیزمان، دغدغه آنها خدمت صادقانه به شهر و شهروندان اند و در آغاز شورای پنجم دچار مشکلاتی و در انتخاب شهردار و در بین راه با اختلاف نظر سلیقه ای همراه بودیم، ولی با درایت و برادری توانستیم یک شهردار خوب و با تجربه ای را انتخاب کرده که بتوانیم مشکلات سی و چند ساله را یکی پس از دیگری برطرف نمائیم.

در ادامه شهام سلیمانی شهردار مسجدسلیمانی نیز تصریح کرد: کل کشور ایران به شهر مسجدسلیمان مدیون است، و همه آرزو داریم به آن دوران طلایی باز گردد، سالها این شهر مورد کم لطفی و بی مهری قرار گرفته و دوست داریم فامیلی که مهاجرت نموده برگردد و در این شهر زندگی کند ولی هر چیزی زمینه و مقدماتی دارد.

وی افزود: طی چهارماه گذشته حرکت های خوبی صورت گرفته و تمام مشکلات شهر آسفالت نیست و این مورد جز کارهای اولیه و هدف از تاسیس شهرداریها این نبود که به مردم حکومت کنند، هدف خدمت صادقانه پایه ریزی شده است.

شهام سلیمانی تاکید کرد: امسال بودجه ۳۵ میلیاردی از درآمدهایی که داریم در یک دوره دوازده ماهه بررسی و پیش بینی کرده ایم و این محل درآمد شامل: عوارض ارزش افزوده، عوارض آلایندگی، پروانه ساختمان و عوارض پسماند است و امیدواریم تا پایان سال محقق شود، زیرا شهرداری مسجدسلیمان محل کمک دولتی ندارد.

وی ادامه داد: ما در سال گذشته تنها ۲۱ میلیارد از بودجه محقق شد که روی ۳۰ میلیارد بسته شده بود و از این ۲۱ میلیارد فقط نزدیک به ۱۷ میلیارد پول هزینه حقوق پرسنل شهرداری پرداخت گردید، در بحث خدمات شهری و افزایش تعداد مخازن و ماشین آلات حمل زباله مشکل اساسی داریم و باید پس از رفع کمبود هزینه ها این نواقص ضروری برطرف گردند، ۴۷ دستگاه ناوگان اتوبوسرانی وجود دارد که ۱۵ دستگاه آن در سطح شهر فعال و در حال خدمات رسانی به شهروندان می باشند و در این فاصله ۳ دستگاه دیگردر پارکینگ بلا استفاده اند.

شهردار مسجدسلیمان افزود: ظرف یک ماه آینده نزدیک به ۵۰ پروژه جاری، عمرانی و خدماتی انجام خواهد شد، از جمله در جهت تکمیل و تجهیز پارک کوهستانی ملت بی بیان یک قرارداد موافقت نامه یک میلیارد و دویست تومانی انجام گردیده، یک ساختمان ایستگاه آتش نشانی در منطقه بی بیان با هزینه یک میلیارد و سیصد تومان کارهای موافقت نامه آن انجام شده است

سلیمانی در تشریح پروژه های پیش روی شهرداری مسجدسلیمان با ابراز خرسندی از آغاز روند عمرانی در چند ماه آینده اظهار داشت: پروژه جاده بلوار شهدا از میدان دانشگاه از سمت مال جونکی، کشتارگاه، بی بیان و تمبی نزدیک به ۲۰ کیلومتر طول جاده است و موافقت نامه آن انجام شده و برای امسال ۱۵ میلیارد تومان هزینه آن اعتبار تعیین گردیده است.

وی در پایان نشست با اهالی منطقه بی بیان ابراز امیدواری کرد: پروژه دیگر پارک گردشگری بزرگ در تمبی در حال پیگیریست و از برج یازده ۹۶ با حضور مدیر کل بحران استانداری، منابع طبیعی، نماینده شهرستان و مدیر کل برنامه و بودجه رایزنی نموده ایم و در طی چهارماه موافقت انجام و ۱۰ میلیارد تومان جهت اعتبار موافقت نامه تعیین شده و امیدوارم بزودی اجرای این پروژه ها در شهر موجب رضایت مندی شهروندان گردد .

گفتنی است: یکی از حاشیه های جالب توجه در این نشست تشویق های مکرر ساکنین در حین سخنان شهردار بود که گویا مورد پسند مردم واقع گردید.