در سفر استاندار خوزستان به شهرستان مسجدسلیمان : ۱۹۵ واحد مسکونی مناطق آلوده مسجدسلیمان طی دوماه آینده تکمیل می گردد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان و به نقل از روابط عمومی، در دومین سفر استانی شریعتی استاندار خوزستان به شهرستان مسجدسلیمان از مناطق آلوده به نفت وگازدر منطقه پشت برج، هم چنین روند ساخت وساز در شهرک ولبعصر (عج) و پیگیری آخرین پیشرفت فیزیکی فرودگاه این شهرستان بازدید میدانی به عمل آوردند. در […]

photo_2016-09-07_10-32-53

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان و به نقل از روابط عمومی، در دومین سفر استانی شریعتی استاندار خوزستان به شهرستان مسجدسلیمان از مناطق آلوده به نفت وگازدر منطقه پشت برج، هم چنین روند ساخت وساز در شهرک ولبعصر (عج) و پیگیری آخرین پیشرفت فیزیکی فرودگاه این شهرستان بازدید میدانی به عمل آوردند. در این بازدید که به همراه علی عسگری ظاهری نماینده شهرستان مسجدسلیمان، علیرضا گوروئی فرماندار، حجت السلام امینی امام جمعه، عبدالله قاسمی صالح بابری شهردار مسجدسلیمان، محمد خانی نوذری مدیر کل بنیاد مسکن، بیژن عالیپور مدیر عامل شرکت مناطق نفتخیر، رضا غضنفری مدیر عامل برق، علیمرادی مدیر آبفا، رحمانی مدیر کل راه و شهرسازی و به همراه جمع کثیری از مدیران شهرستان به بررسی مشکلات موجود پرداختند.

photo_2016-09-07_10-32-55

در ادامه استاندار خوزستان طی بازدیدی از مناطق آلوده به نفت وگاز شهرستان مسجدسلیمان اظهار داشت: ۱۹۵ واحد مسکونی مناطق آلوده مسجدسلیمان در مدت زمان ۲ ماه می بایست تکمیل و تحویل متقاضیان قرار گیرد. غلامرضا شریعتی ادامه داد: روند پروژه جابجایی واحدهای مسکونی مناطق آلوده خیلی ضعیف انجام گردیده است. استاندار خوزستان افزود:این پروژه با احداث ۵۴۰۰ واحد مسکونی برنامه ریزی گردیده بود، و قرار بر آن بود این واحدها در پروسه زمانی ۳ ساله احداث گردد، اما طی گذشت ۶ سال از شروع بکار این پروژه، فقط ۳۱۰ واحد تحویل ساکنین گردیده، و ۱۹۵ واحد در حال حاضر آماده تحویل می باشد. ۳۱۵ واحد پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصد و ۱۸۰ واحد حدود ۵۷ درصد در مرحله آماده سازی می باشند.

photo_2016-09-07_10-32-54


photo_2016-09-07_10-32-55 (2)


photo_2016-09-07_10-32-56