جلسه شهردار با نمایندگان تاکسیداران برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی شهرداری مسجدسلیمان، روز گذشته طی نشستی با حضور شهام سلیمان شهردار مسجدسلیمان، حمزه نجف پور دبیر شورای اسلامی شهر، رضا نجفیان عضو شورا، منوچهر اسماعیلی سرپرست واحد تاکسیرانی به همراه نمایندگان تاکسیداران، به منظور ارائه بررسی مشکلات پیش رو واحد تاکسیرانی در دفتر شهرداری مرکزی برگزار شد. در […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی شهرداری مسجدسلیمان، روز گذشته طی نشستی با حضور شهام سلیمان شهردار مسجدسلیمان، حمزه نجف پور دبیر شورای اسلامی شهر، رضا نجفیان عضو شورا، منوچهر اسماعیلی سرپرست واحد تاکسیرانی به همراه نمایندگان تاکسیداران، به منظور ارائه بررسی مشکلات پیش رو واحد تاکسیرانی در دفتر شهرداری مرکزی برگزار شد.

در ابتدای این جلسه نمایندگان تاکسیداران با ابراز بیانات و مشکلات موجود، خواستار رفع آنها و خدمات مطلوب واحد تاکسیرانی و ساماندهی مسیر خطوط شهری در تمام نقاط گردیدند.

شهام سلیمانی شهردار مسجدسلیمان ضمن خوش آمدگویی ابراز کرد: مشکلات موجود از قبل وجود داشته و باید با ارائه راهکارهای مختلف این مسائل کمتر گردد، و پروژه شخصی کار کردن خودروها در شهرهای بزرگی همچون تهران، شیراز، مشهد، آبادان و اهواز وجود داشته است.

وی اضافه کرد: حل کردن تمام این مسائل با همفکری و مشارکت در این زمینه قابل مرتفع شدن بوده، و فقط بیان مشکلات کار ساز نخواهد بود، و شما دست اندرکار این موضوعات در طول شبانه روز می باشید، که در حین درگیر شدن میتوانید به دنبال راه چاره و بیان آنها باشید، و به عنوان پیشنهاد بتوان از آن استفاده کرد.

وی افزود: من در بیان راهکارهای اثر بخش به همه شما کمک خواهم خواهد کرد، و باید با همفکری راه حلی برای آن پیدا نمائیم، و حداقل به سمت کمرنگ کردن و حل شدن آنها قدم مثبتی برداشته باشیم.

شهام سلیمانی اذعان داشت: به زودی گشت تاکسیرانی در تمام مسیرها برقرار خواهد شد، و با تعاملی که با اداره راهنمایی و رانندگی انجام خواهیم داد، در جهت در اختیار گرفتن یک مامور این مشکل را برطرف خواهیم کرد.

این مقام مسئول در پایان با اعلام این خبر گفت: به زودی دستگاه کیوسک عابر مرخصی رانندگان تاکسی خریداری و در یک قسمت از شهر جهت ارائه خدمات مناسب به رانندگان محترم تاکسیرانی نصب و راه اندازی خواهد شد.