جلسه تودیع سرپرست و معارفه شهردار مسجدسلیمان برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان، جلسه تودیع سرپرست و معارفه شهردار مسجدسلیمان با حضور فرماندار، اعضای شورای اسلامی شهر و مسئولین ادارات و دستگاههای اجرایی و اصحاب رسانه در محل سالن کنفرانس فرمانداری برگزار شد. در ابتدای این مراسم محمد زراسوندی علی پور سرپرست شهرداری مسجدسلیمان ضمن خوش آمدگویی به حاضرین در جلسه […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان، جلسه تودیع سرپرست و معارفه شهردار مسجدسلیمان با حضور فرماندار، اعضای شورای اسلامی شهر و مسئولین ادارات و دستگاههای اجرایی و اصحاب رسانه در محل سالن کنفرانس فرمانداری برگزار شد.

در ابتدای این مراسم محمد زراسوندی علی پور سرپرست شهرداری مسجدسلیمان ضمن خوش آمدگویی به حاضرین در جلسه عنوان کرد: طی هشتاد روز دوران سرپرستی اقداماتی صورت گرفته که با ورود شهردار ضرب العجلی پیش آمد و فرصتی نشد جمع بندی  کامل از فعالیتها و اقدمات هشتاد روزه گزارش نمائیم.

وی ادامه داد: شهر مشکلات عدیده ای دارد و بعد از هفده تیر دچار بحرانهای بسیار زیادی در زمینه زلزله گردیده، و سازمان شهرداری بر اساس گستردگی و نوع ماموریتهایی که دارد با آن بضاعت محدود و درآمدهای اندک، و همچنین طولی بودن شهر، حجم مطالبات به جا مانده از دوره های قبل، روند را به شکلی پیش میبرد که مردم مسجدسلیمان به حداقل خدمات مثل روکش آسفالت راضی میگردنند، در صورتی که در شهرهای دیگر شهرداری اقداماتی همچون پل زیرگذر، روگذر و پروژه های عمرانی بزرگ اجرا می کنند.

زراسوندی علی پور گفت: در بحث حوزه منابع انسانی ساماندهی نیروهای رسمی، قراردادی و پیمانی انجام شده و جهت استفاده پیمانکار نیروی انسانی لایحه ای به شورای اسلامی شهر ارسال نمودیم، موضوع انتخاب نماینده کارگری، رفع مشکلات معیشتی و…و ما در روز اول سعی کردیم مباحثمان کارشناسی بوده و با مشارکت خود مدیران شهرداری باشند و هیچ  تصمیم تک محوری را در کارهایمان دخالت ندادیم.

وی تصریح کرد: در شش مرحله حقوق پرسنل را پرداخت کرده ایم، و زمانی که ما شهرداری را تحویل گرفتیم حقوق خردادماه پرداخت شده بود، و طی روزهای گذشته حقوق شهریور در مرحله پرداخت قرار گرفته است، پرداختی به تامین اجتماعی بخشی از آن صورت گرفته و مطالبات طلبکاران هم  بخشی از آن پرداخت شده است.

سرپرست سابق شهرداری مسجدسلیمان با تشریح مسائل پروژه های فنی صورت گرفته اذعان داشت: اجرای دیوار حائل سنگی پارک ۱۱ هکتاری ورودی شهر، نخاله برداری کلیه نقاط شهر با بیش از پنج هزار سرویس که از مشکلات بزرگ شهروندان بوده، اجرای روکش آسفالت منطقه بی بیان با مساحت تقریبی ده هزار متر مربع و محور سه راهی سالور به منطقه نورآباد، رنگ آمیزی نقاط ترافیکی که از عمده ترین کارها بوده که پلیس راهور مرتبا متذکر می گردید و با کمترین هزینه با نیروهای خود شهرداری به مرحله اتمام رسید، جدولکاری فاز ۳ منطقه هشت بنگله، لوله گذاری مسیر جنب مسجد چهاربیشه، احداث پل عابر پیاده مالجونکی که یکی از خواسته های به حق ساکنین منطقه مالجونکی بود، و مراحل نصب و اجرای آن در مراحل پایانی است و ان شاءالله به زودی با حضور فرماندار و شهردار به مرحله بهره‌برداری خواهد رسید، اجرای پیاده رو سازی مسیر هشت بنگله از جمله اقداماتی بود که با کمک همکارانمان در واحدهای مختلف صورت گرفته است.

وی در بخش پایانی سخنانش اضافه کرد: در تعمیر و بازسازی ماشین آلات خدماتی و عمرانی توانسته ایم با کمترین هزینه ها، تعمیر کامل دو دستگاه ایسوزو خدمات شهری، بازساری کامل یک دستگاه نیسان جکی، تعمیر دو دستگاه لودر، تعمیر یک دستگاه فینیشر، تعمیر یک دستگاه بیل بکهول، تعمیر یک دستگاه مینی لودر، تعمیر یک دستگاه گلریدر عمران را، به منظور افزایش خدمات بهتر به شهروندان محترم آماده نمائیم.

در ادامه وحید زمانی حموله رئیس شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان که در جمع پرسنل شهرداری سخن می‌گفت بیان کرد: بالاخره پس از کش و قوسهای فراوان جناب آقای دکتر نوید شعبانی به عنوان شهردار منتخب مسجدسلیمان معرفی شد و این خودش عامل خرسندی است، و ایشان در اوایل انتخاب شهرداران قبلی گفته بود که آرزوی من این است روزی شهردار مسجدسلیمان شوم، و امروز این فرصت پیش آمد و جنابعالی با آرای اعضای شورای اسلامی شهر به عنوان شهردار مسجدسلیمان منتخب گرده اید.

زمانی حموله ادامه داد: ما انتظار داریم از بدو ورودتان به دور از هرگونه طیف، گروه، جناح سیاسی کارتان را آغاز کنید و در بین نیروهای شهرداری افرادی متخصص حضور دارند که لیاقت شهردار شدن را دارند، ولی بر اثر برخی همین خودخواهی ها کنار گذاشته شده اند.

وی افزود: انتظار داریم در بحث ساماندهی و پالایش نیروی انسانی در بخشهای مختلف استفاده شوند و اولویت اصلی حقوق باشد و تا پایان سال زمانی باقی نیست و نیازمند است پیگیری لازم به عمل آید، مطالبات تامین اجتماعی تدابیری اندیشیده شود که پرسنل در حین استفاده از دفترچه خدمات درمانی دچار مشکلات نگردند، و این قول را به شما میدهم در سیستم مدیریت جنابعالی هیچ گونه دخالتی نداشته باشیم، جز اینکه ببینیم در حق بعضی افراد اجائف و یا اینکه نادیده گرفته شود.

رئیس شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان اظهار داشت: تشکر ویژه دارم از جناب دکتر ارزانی مدیر کل محترم اداره دارایی و مالیاتی استان که در بحث اعتبارات ارزش افزوده یاری گر شهرداری و شهر مسجدسلیمان بودند.

پس از بیانات سخنان رئیس شورای اسلامی شهر،

.
نوید شعبانی شهردار مسجدسلیمان ضمن تقدیر از اعضای شورای اسلامی شهر اظهار داشت: با تمام ناملایمتی ها و مشکلات که وجود داشت، اعتمادی به وجود آمد که بنده حقیر منتخب این عرصه گردم، و جا دارد از اعضای شورای اسلامی، فرماندار، نماینده و استاندار محترم جناب دکتر شریعتی که در این مدت زحمت کشیدند سپاسگزاری نمایم و امیدواریم در این مسیر خطیر و راه خدمت گذاری صادقانه، رو سفید بیرون بیائیم.

این مقام مسئول تصریح کرد: در شهر مسجدسلیمان شهردار شدن کار بسیار سخنی است، و در این خصوص پارادوکس داریم که اگر آنرا حل کنیم، بسیاری از گرفتاریها حل خواهد شد.

وی افزود: ما در شهرمان گرفتار مسائل حاشیه‌ ای شده ایم و از زمانی که فرماندار تشریف آوردند برخی مسائل حل شده، ولی روند آن وجود دارد، و اینکه فلان شخص از فلان جناح و یا طایفه است و تا گریبانگیر این مسائل باشیم، رشد اجتماعی نخواهیم داشت.

شهردار مسجدسلیمان با ابزاز خرسندی خاطر نشان کرد: در مسجدسلیمان برنامه های زیادی داریم و با طرح برنامه پیش خواهم رفت، و از تمام نیروها،‌ شورای تامین، اعضای شورای اسلامی شهر و هر شخصی که تفکر و برنامه ای دارد و از همه پتانسیل های شهر استفاده بهینه خواهم کرد.

وی اذعان داشت: به عنوان خادم مردم دست همه کسانی که دلسوز این شهر می باشند را می بوسم و بیائید در زمینه روند عمرانی شهر یاری گر شهرداری باشید، و امیدواریم بتوانیم حرکت‌هایی را آغاز و ثابت کنیم برادرانه دست در دست هم، و صادقانه کارها را پیش بریم.

وی با اشاره به برخی مشکلات مسئولین پیشین تاکید کرد: گذشته هیچ ارتباطی با بنده ندارد و سیستم امنیتی وجود دارد و هرگونه مشکلی که وجود داشته باشد، پاسخگو افراد ماقبل مدیریت خواهند بود

نوید شعبانی گفت: بنده شهردار شهرم، و شهردار تک تک شهروندان این شهر، و تحت هیچ شرایطی نه خودم و نه اداره شهرداری اجازه سیاسی شدن، جناحی شدن را نخواهم داد، و ما فرزند این شهر می باشیم.

وی در پایان بیان داشت: امیدواریم روزی فرا برسد که همه در کنار هم گره از مشکلات شهر باز کنیم، و در تمام مراحل مدیریت ام در خدمت نماینده محترم، فرماندار، امام جمعه، مدیران لشگری و کشوری و همه اصناف مختلف خواهیم بود.