تیم شطرنج شهرداری مسجدسلیمان، قهرمان لیگ برتر استان خوزستان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان و به نقل از روابط عمومی، تیم شطرنج شهرداری مسجدسلیمان برای اولین بار در تاریخ شطرنج شهرستان به مقام قهرمانی لیگ برتر استان خوزستان راه پیدا کرد. بنابر همین گزارش طی گفتگویی با محمود جعفری شهنی مسئول هیئت شطرنج شهرستان مسجدسلیمان و سرپرست تیم شطرنج شهرداری مسجدسلیمان وی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان و به نقل از روابط عمومی، تیم شطرنج شهرداری مسجدسلیمان برای اولین بار در تاریخ شطرنج شهرستان به مقام قهرمانی لیگ برتر استان خوزستان راه پیدا کرد.

بنابر همین گزارش طی گفتگویی با محمود جعفری شهنی مسئول هیئت شطرنج شهرستان مسجدسلیمان و سرپرست تیم شطرنج شهرداری مسجدسلیمان وی گفت: این تیم برای اولین بار در تاریخ شطرنج شهرستان به قهرمانی لیگ برتر استان خوزستان رسید، و این مسابقات در تاریخ ۹۵/۱۱/۲۴ لغایت ۹۵/۱۱/۲۹ با حضور ۱۵ تیم از سراسر استان در ۷ دور به روش سویس در محل شطرنج هیئت استان خوزستان برگزار گردید.

وی اضافه کرد: در پایان این مسابقات تیم شهرداری مسجدسلیمان با اقتدار به قهرمانی رسید و تیم مدرسه شطرنج پاییز اهواز مقام دوم، تیم پتروشیمی آبادان هم به مقام سوم دست پیدا کردند.

سرپرست تیم شهرداری در پایان ضمن معرفی تیم شهرداری مسجدسلیمان اذعان کرد: تیم شهرداری با ترکیب نفرات ذیل به مقام قهرمانی رسید.
مزدک ارزانی، مسعود مصدق پور، سید خلیل موسوی، مهدی مومن زاده، امید رضا جمشیدی، محمد کریمی

مربی: مزدک ارزانی

سرپرست: محمود جعفری شهنی

مسئول کمیته فنی: امید خطیب زاده