تجلیل از بازنشستگان و رزمندگان شاغل در شهرداری مسجدسلیمان انجام گردید

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان و به نقل از روابط عمومی به مناسبت ۶ مهر ماه روز خانواده و تجلیل از بازنشستگان ویژه برنامه ای به همین منظور جهت پرسنل بازنشسته و رزمندگان بسیجی هشت سال دفاع مقدس شهرداری، طی زمانبندی دو آیتم مشترک  در سالن نمازخانه شهرداری مرکزی برگزار گردید. در آغاز […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان و به نقل از روابط عمومی به مناسبت ۶ مهر ماه روز خانواده و تجلیل از بازنشستگان ویژه برنامه ای به همین منظور جهت پرسنل بازنشسته و رزمندگان بسیجی هشت سال دفاع مقدس شهرداری، طی زمانبندی دو آیتم مشترک  در سالن نمازخانه شهرداری مرکزی برگزار گردید.

در آغاز قرآن توسط قاری و مداح اهل بیت عباس وحدت از چهره های مذهبی تلاوت گردید. در ادامه عبداله قاسمی صالح بابری شهردار مسجدسلیمان ضمن حضور در بین پرسنل و خیر مقدم به آنها و چند تن از اعضای شورای اسلامی شهر به ایراد سخنرانی پرداختند و اظهار داشت: هفته دفاع مقدس را گرامی میداربم و یاد و خاطره هشت ساله آن، و همچنین  شهیدانی که  واقعا هر چیزی که داریم از نفس گرم آنها می باشد. وی گفت: امروز اگر کشورمان قدرتمند در منطقه ایستادگی می نماید هنوز به برکت خون شهدای عزیز است.

photo_2016-09-28_00-44-52

وی ادامه داد: بسیار خوشحال و خرسندم که در جمع همکارانم هستم و خداوند بار دیگر توفیق داد که حضور پیدا کنم، و چهره های نورانی عزیزان را زیارت نمایم. قاسمی صالح بابری ضمن تقدیر و تشکر از نیروهای بازنشسته تصریح کرد: با رفتن این افراد شهرداری سرمایه هایی را از دست میدهد که بارها شاهد جانفشانی و بزرگی این عزیزان در عرصه های محتلف بودیم.

شهردار مسجدسلیمان در پایان افزود: از زحمات تک تک شما که با اهدف خدمت هر چه بهتر به شهرداری انجام وظیفه داشتید افتخار میکنم، و از همکاری و همیاری شما قدردانی نموده و سالیان سال طول خواهد کشید تا شهرداری این جوانان را همانند شما پرورش دهد، که انشاءالله از تجارب شما استفاده نمایند و بتوانند قدم در راهی که داشتید، در راه خدمت به مردم و ارتقاء سطح توقعات داشته باشند. در همین رابطه حسن کاظمی ریاست شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان ضمن خیر مقدم، گفت: انشاالله ماهم زمانی که به مقام رفیع بازنشستگی نائل شدیم، کسی باشد قدردان زحمات ما باشد، و به نوعی نشست امروز، قدردانی از دستان پینه بسته برادران و خواهران خوب من است. وی گفت: انشاءالله بتوانیم شایستگی این را داشته باشیم که بتوانیم قدردان شما باشیم.

photo_2016-09-28_00-44-54

گرجه فقط و فقط کلامی باشد ولی یاد زمانی افتادم که در حال بازنشستگی این مراحل را طی مینمایم. حسن کاظمی ضمن ابراز خرسندی و اشاره به مباحث مذهبی افزود: آنجا که جهاد واجب می باشد، محجور است نزد خدا، و کسی که برای نان آوری خانواده اش تلاش نماید، مثل جهادگر راه خداست. و امیدوارم که انشاءالله آنچنان باشیم که قدردان شما برادران و خواهران گرامی باشیم. در پایان این مراسم لوح های تقدیری به رسم یاد بود به همراه هدایای نقدی از طرف شهردار مسجدسلیمان به ۱۲ نفر از پرسنل بازنشسته و ۱۷ نفر از رزمندگان بسیجی هشت سال دفاع مقدس اهداء گردید.

در آخر این گزارش جهت اطلاع لیست نهایی بازنشستگان و رزمندگان بسیحی به شرح ذیل اعلام می گردد.

لیست بازنشستگان شاغل در شهرداری :
۱٫ بیژن مکوندی ۲٫ راه علی مکوندی ۳٫ حسن احمدی ۴٫ غلامعباس صالحی ۵٫ حسن علی ورناصری ۶٫ فرامرز منصوری ۷٫ نورعلی تقدسی ۸٫ نعمت اله سلحشور ۹٫ سید احمد مرادی ۱۰٫ سید اکبر صالحی ۱۱٫ سلطانمراد دشمیر ۱۲٫ حاجت مراد صفی پور

اسامی رزمندگان بسیجی هشت سال دفاع مقدس شهرداری:
۱٫ شکراله نظرپور ۲٫ نبی اله تقی پور ۳٫ مسعود ظاهری فارسانی ۴٫ فرهاد آذرپیکان ۵٫ اسفندیار باقری ۶٫ مسعود کاظمی ۷٫ عیسی ادیبی ۸٫ شاپور سرکول ۹٫ مجید جمالی ۱۰٫ محمد نظرپور ۱۱٫ افشین داودی ۱۲٫ مسعود مندل زاده ۱۳٫ منوچهر قاسمی ۱۴٫ بندر زمانپور ۱۵٫ کمال زمانی صدر ۱۶٫ محمدرضا حاتمی ۱۷٫ هرمز اکبری

photo_2016-09-28_00-44-55