بزرگداشت شهدای آتش نشان حادثه پلاسکو، توسط سازمان آتش نشانی شهرداری مسجدسلیمان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی شهرداری مسجدسلیمان، به منظور بزرگداشت ۳۰ دی ماه، سالروز شهدای آتش نشانان حادثه تلخ پلاسکو تهران،برنامه ای به همین مناسبت توسط سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مسجدسلیمان با حضور شهام سلیمانی شهردار مسجدسلیمان، علی جهانگیری مدیرعامل سازمان آتش نشانی، فرمانده هوانیروز ارتش و نیروهای ۳ ایستگاه […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی شهرداری مسجدسلیمان، به منظور بزرگداشت ۳۰ دی ماه، سالروز شهدای آتش نشانان حادثه تلخ پلاسکو تهران،برنامه ای به همین مناسبت توسط سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مسجدسلیمان با حضور شهام سلیمانی شهردار مسجدسلیمان، علی جهانگیری مدیرعامل سازمان آتش نشانی، فرمانده هوانیروز ارتش و نیروهای ۳ ایستگاه در سطح شهر، در محل ایستگاه دره اشکفت برای دومین سال پیاپی برگزار شد.

در آغاز این برنامه شهام سلیمانی شهردار مسجدسلیمان با حضور در این محل، در کنار نیروهای عزادار سازمان آتش نشانی با ذکر قرائت فاتحه، یاد و خاطره شهادت چندین آتش نشان که در حین ماموریت در ساختمان پلاسکو تهران با جانفشانی جان عزیزشان را از دست داده بودند گرامی داشتند.

شهردار مسجدسلیمان ضمن تسلیت به خانواده های شهدای حادثه تلخ پلاسکو اظهار داشت: خیلی خوشحالم در جمع شما عزیزان زحمتکش و جان برکف، امروز حضور دارم، امیدوارم با ابراز همدردی برای این بزرگ مردان که از جان خودشان گذشتند، و انسانیت را توشه راه آخرت قرار دادند، بتوانیم ادامه دهنده راه آنها باشیم.

وی گفت: با توجه به کمبودهای موجود که آقای جهانگیری مدیرعامل محترم سازمان عنوان نمودند، امیدواریم راه گشای این مشکلات بسیار زیاد باشیم، چرا که کار عملیاتی آتش نشانی بسیار حیاتی است، و باید نگاه ویژه در این زمینه لحاظ گردد.

سلیمانی اظهار داشت: کمبودهای زیادی در این واحد احساس می گردد، یک سازمان از لحاظ استاندارد عملیاتی، تمامی تجهیزاتش باید کامل و بروز باشد، که بتوانیم خدمات مناسب تری در حین ماموریت های ضروری به شهروندان ارائه نمائیم.

وی در پایان تاکید کرد: انشاالله در روزهای آینده تمامی نواقص با برنامه ریزی مناسب مرتفع خواهد شد، و هدفمان امنیت کاری برای پرسنل و خانواده های محترمشان در این واحد پر خطر می باشد.

در پایان این مراسم شهام سلیمانی به همراه علی جهانگیری از ساختمان و اطاق فرماندهی سازمان بازدید به عمل آوردند و قول مساعد در جهت رفع مشکلات را عنوان کردند.